Gaat hard jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik zie aan de grote hoeveelheid replies dat dit topic een succes gaat worden
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik zie aan de grote hoeveelheid replies dat dit topic een succes gaat worden
huh?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef mcDavid het volgende:
"u heeft zich zojuist afgemeld" gevolgd door de msn+ code voor lichtblauwe letters
Lol die ga ik doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"U heeft 1 nieuw e-mailbericht in uw Inbox"
En al je contactpersonen klikken terwijl ze gewoon een schermpje met jou krijgen: ::FD
![]()
:;+_d; ;d:!~!
U heeft 1 nieuw e-mailbericht in uw Inbox heeft zich zojuist aangemeld?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"U heeft 1 nieuw e-mailbericht in uw Inbox"
En al je contactpersonen klikken terwijl ze gewoon een schermpje met jou krijgen: ::FD
![]()
:;+_d; ;d:!~!
Weten die BreEZaH'z veelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
U heeft 1 nieuw e-mailbericht in uw Inbox heeft zich zojuist aangemeld?
Ik trapte er net wel in...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
U heeft 1 nieuw e-mailbericht in uw Inbox heeft zich zojuist aangemeld?
msn plus is voor mietjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef mcDavid het volgende:
"u heeft zich zojuist afgemeld" gevolgd door de msn+ code voor lichtblauwe letters
geef die code eensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef mcDavid het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |