omdat vierkante kaasemmers niet echt praktisch zijn denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef Mone het volgende:
Ik vind het wel een beetje een nerderige vraag, maar waarom zijn kazen rond? Het bergt heel inefficient op en je krijgt altijd een raar stuk kaas mee naar huis.
Een vierkante kaas lijkt me daarom de oplossing.
Of zie ik iets over het hoofd?
Misschien wel, maar ze zijn wat platter dan een bol.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb geen flauw idee of het de reden zou kunnen zijn, maar zou het niet ermee te maken hebben dat een bol de grootste inhoud heeft van alle ruimtelijke objecten?
Zeg eens, iets met rijping, schil/kaasverhouding. Ik brand van nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:18 schreef JaWi het volgende:
Ik weet het, want ik heb in de kaas gewerkt.
Je kan natuurlijk proberen een kip een vierkant ei te laten uitpoepen. Maar volgens mij doet dat pijnquote:
Grozette?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef HuHu het volgende:
Ik werk in een kaasfabriek, en ik kan je zeggen:
Vele kazen zijn rond, nog meer zijn er vierkant. Alleen vierkante kazen zien er niet mooi uit en worden in de fabriek al tot plakjes gesneden. Ronde kazen gaan in de verkoop.
Echt!? Aha, dat op de markt is maar show dus. En in de super heb je inderdaad wel eens een handig stuk, maar de smaak; toch minder.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef HuHu het volgende:
Ik werk in een kaasfabriek, en ik kan je zeggen:
Vele kazen zijn rond, nog meer zijn er vierkant. Alleen vierkante kazen zien er niet mooi uit en worden in de fabriek al tot plakjes gesneden. Ronde kazen gaan in de verkoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |