Excuses!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:51 schreef The_Terminator het volgende:
TT aangepast.
Dat woord gebruiken in de TT was nou ook weer niet nodig![]()
Weet jij hoe duur die voorgesneden kaas is!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef Repeat het volgende:
koop dan ook gesneden kaas.
Mensen die in de middeleeuwen zijn blijven hangen en dientengevolge nog steeds blokken kaas kopen verdienen dit.
niet voorgesneden, naar de kaasboer gaan en zeggen van ik wil die en die kaas, gesneden graag. Dan is het tenminste versquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef Xebber het volgende:
[..]
Weet jij hoe duur die voorgesneden kaas is!
Bovendien gaat d'r niets boven een blok oude kaas met van die zoutkorreltjes.![]()
Voorgesneden oude kaas brokkelt ook altijd af als je het uit de verpakking haalt. Dan kun je het nog beter zelf snijden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef Xebber het volgende:
[..]
Bovendien gaat d'r niets boven een blok oude kaas met van die zoutkorreltjes.![]()
Ik heb het niet over Old Amsterdam. Ik haal mijn kaas op de markt!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Voorgesneden oude kaas brokkelt ook altijd af als je het uit de verpakking haalt. Dan kun je het nog beter zelf snijden.
Hehe, daar had ik het nog echt over ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Old Amsterdam. Ik haal mijn kaas op de markt!![]()
Old Amsterdam kan je niet eens normaal snijden, brokkelt echt aan alle kanten los. Nee, ik heb het over de wat minder oudere soorten, maar dan ook weer niet belegen. Gewoon Goudse Ouwe of zo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hehe, daar had ik het nog echt over ookMaar goed, volgens mij is alle oude kaas toch vrijwel hetzelfde
![]()
Brood, kaas, ham en currie!quote:
hoe durf jij zulks een godenvoedsel, het belangerijkste ingredient in de heilige tostie... te beledigenquote:
Vergeet de kaas over de macaroni niet!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:12 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
hoe durf jij zulks een godenvoedsel, het belangerijkste ingredient in de heilige tostie... te beledigen![]()
of over de spagetie, of mozzarella over de pizzaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef Xebber het volgende:
[..]
Vergeet de kaas over de macaroni niet!![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
ik stem voor een [TB&F] reeks![]()
Tosties Bier en Frituur![]()
Bek houwe met je ranzige praat, kankerjong! Hoerrrrrrquote:
True, truequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Yup, tosties zijn lekker ja![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef Repeat het volgende:
koop dan ook gesneden kaas.
Mensen die in de middeleeuwen zijn blijven hangen en dientengevolge nog steeds blokken kaas kopen verdienen dit.
ik ook van jouquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:18 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Bek houwe met je ranzige praat, kankerjong! Hoerrrrrr![]()
![]()
Puike avatar overigensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef the900 het volgende:
En dan de schuld aan je kaasgaaf geven
Dan mag jij eerst het topic lezen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:43 schreef ne0n het volgende:
gadver je mag je handen wel eens wassen
Oude kaasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef Xebber het volgende:
[..]
vaarwelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef the900 het volgende:
En dan de schuld aan je kaasgaaf geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |