Zo nu en dan ga ik in het weekend eens terug naar m'n ouders, meestal met de bus en zulks. Zo ook dit weekend... Maar ik heb me wat meegemaakt joh! Boh, boh! Komt-ie.
In diezelfde bus zit op vrijdagavond ook altijd het minderjarige dronken en aangeschoten grut, dat in Tilburg van het vrijdagmiddagse (
![]()
) happy hour (
![]()
) heeft genoten. Prima... de bierlucht die dan in de bus hangt is best te harden. Ook de verhalen die luidruchtig door de bus schallen zijn best om aan te horen. Immers, pubers hebben me een turbulent leven! Poe poe, die maken wat mee! Het aanhoren waard hoor...
Enfin, ik dwaal af. Ik zat dus rustig te genieten van de rit en mijn muziek op de mp3-spelert, totdat ik een jongeman, die voor mij zat, wat 'peristaltische' bewegingen zag maken met z'n mondje, waarna de handen naar de mond gingen... Oei, onraad. Hij legde zijn hoofd op de schouder van z'n kameraad die naast 'm zat (
![]()
) en die maat begon best ongemakkelijk te kijken...
Na een tijdje met z'n bleke harses de homo uitgehangen te hebben begon hij zowaar te kokhalzen, mehehe. De meisjes die voor 'm zaten hadden het ook door en keken geschrokken achter zich. Op dat moment besloot ik mijn muziek af te zetten, omdat dit best eens leuk kon worden.
![]()
En ja hoor!
"BWAAAAAP" ![]()
In een reflex trok ik snel m'n benen op, want het braaksel kletterde al op de grond van de bus!
![]()
Niet alleen de grond werd bevlekt... ook de nekjes van de meisjes voor 'm ontsprongen de dans niet! Hihihi! Hilariteit! Uiteraard begon het wel te stinken... dat was de enige hinder die ik er aan ondervond. Ik heb er dan ook meteen wat van gezegd...
Een halte daarna moest ik er uit. Ben benieuwd hoe het verder is gegaan. Zou die jongeman nog leven? Zou de bus ooit op de eindbestemming aangekomen zijn? Het blijft gissen.