Mijn god ik word oudquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:19 schreef tonks het volgende:
Ik ken hem niet.
Het is een godsgeklaagde schande dat Dick voor sukkel wordt uitgemaaktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ja Swets. Ze gaan nu zelfs tegen één van onze helden schelden
wat een graaier! LINKS LULLEN RECHTS VULLEN!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
Ja diep triest.Legendarishe tekenaar vroeger al bij Studio Sport.
Mijn godquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Hulde aan dit topique
Wat een randdebiel zeg, zelfst IK kan beter tekenen.
Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:26 schreef Loontjah het volgende:
Als je goed kijkt, heeft ie allang een schets gemaakt...
Hoi tonks.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:45 schreef Maikuuul het volgende:
OMGeen klb topic openen over iemand die geen 1 woord zegt
Het is niet die van Bruna hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
De tranen schieten in mijn reet als ik dit topic zie
Bah, spetterpoepquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij heeft inderdaad goed in de gaten wie er zoal naar 'm kijkt, ja...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:33 schreef Molluck het volgende:
Wat een infantiele idioot is dat zeg. Hij praat telkens alsof hij voor een publiek van zwakzinnigen staat, terwijl hij zelf de enige is die zo dement als een deur aan het worden is...
Je gooit de darts niet meer, maar teken met een pen (dat toevallig op een dartpijltje lijkt!) je score op het bord.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef Beach het volgende:
Tekenaar bij darten![]()
![]()
Heb ik iets gemist ofzo?
jah inderdaad.... toch wel een stukje folklore (hoewel hij al wel heel lang over de top is, en dit televisieoptreden beter had kunnen laten...)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar komt hij vandaan dan? Ik ken hem alleen van zijn dartsoptreden dat hij al zolang doet als ik me kan herinneren...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
jah inderdaad.... toch wel een stukje folklore (hoewel hij al wel heel lang over de top is, en dit televisieoptreden beter had kunnen laten...)
http://www.dikbruynesteyn.nl/quote:Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waar komt hij vandaan dan? Ik ken hem alleen van zijn dartsoptreden dat hij al zolang doet als ik me kan herinneren...
Die tekenfilm daarvan was altijd zo bout, echt gruwelijk slechtquote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef nietzman het volgende:
Als z'n tekeningen zelfs mij niets zeggen, dan moet het wel een gigantische no-no wezen.
Het enige sportstripboek wat ik had was over een of andere autorijder die Valiant heette. Het kan ook een prins zijn geweest. Maar zoiets was het.
Hij zit niet voor niks bij het darten, natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef nietzman het volgende:
Als z'n tekeningen zelfs mij niets zeggen, dan moet het wel een gigantische no-no wezen.
Het enige sportstripboek wat ik had was over een of andere autorijder die Valiant heette. Het kan ook een prins zijn geweest. Maar zoiets was het.
Darten is dan ook geen sport.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:08 schreef Intxaurraga het volgende:
Een van zijn fameuze citaten: "Ik weet niks van sport".
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef nietzman het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |