nuh, ze hadden alleen de kentekenplaaten gejat....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:12 schreef Jackal_Omega het volgende:
Aangezien ik heb vermoeden had, dat zij wel eens een auto konden gaan jatten
Wat moet je dan met 6 kentekenplaten. Enne je kunt beter achteraf een auto jatten dan in de grote stad.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:15 schreef laffer het volgende:
[..]
nuh, ze hadden alleen de kentekenplaaten gejat....
anders hadden ze toch wel de auto erbij genomen en dan hoefden ze ook niet per bus te reizen![]()
Wie ik????quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:15 schreef fallrite het volgende:
Werkelijk waar, van de pot gerukt!
Weten we nu in ieder geval wie we hebben moeten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:12 schreef Jackal_Omega het volgende:
Op zich is het al raar als iemand 6 kentekenplaten heeft, en als er dan ook nog iemand met een boormachientje achterloopt. Ik vertrouwde het dus voor geen meter.
Aangezien ik heb vermoeden had, dat zij wel eens een auto konden gaan jatten en dan die platen erop doen heb ik toch maar ff de politie gebeld.
Politie was wel degelijk geinteresseerd, aangezien ik eerst het gevoel had dat het toch niets zou opschieten.
Ze gingen er echt werk van maken! Dus als je morgen iets leest over 5 man in een bus naar Alkmaar dan weet je het
Gewoon, 1 auto jatten en om de zoveel tijd de kentekenplaat vervangen om te voorkomen dat je opgespoord kan wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:22 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Wat moet je dan met 6 kentekenplaten. Enne je kunt beter achteraf een auto jatten dan in de grote stad.
Verklaar u nader.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:25 schreef fallrite het volgende:
[..]
Nee man, die mensen met die boor en kentekenplaten
En hoe vaak vragen ze nou naar je kentekenbewijs als je wordt aangehouden, meestal is je rijbewijs voldoende.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:24 schreef fallrite het volgende:
[..]
Gewoon, 1 auto jatten en om de zoveel tijd de kentekenplaat vervangen om te voorkomen dat je opgespoord kan worden
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:15 schreef Slarioux het volgende:
Liep ooit terug van het stappen. Kwam een kerel voorbij met twee flatscreens onder zn arm.
--> 112quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:15 schreef Slarioux het volgende:
Liep ooit terug van het stappen. Kwam een kerel voorbij met twee flatscreens onder zn arm.
Kentekenplaten worden gejat om daarna met de eigen auto gratis te gaan tanken...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:22 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Wat moet je dan met 6 kentekenplaten. Enne je kunt beter achteraf een auto jatten dan in de grote stad.
Dan hoop ik dat ze jouw Golf GTI'tje eens gauw jatten danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:27 schreef BennyNL het volgende:
none of your business, kutknurft
die gebruiken ze om hun puberkamer mee te verfraaienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:22 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Kun je toch beter je kentekenplaten eraf schroeven, als het druk is letten ze daar echt niet op.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kentekenplaten worden gejat om daarna met de eigen auto gratis te gaan tanken...
Paupers!
Ach misschien rollen ze wel een bende op. Wie weet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef Biogarde het volgende:
Even voor jouw info:
Die auto's waar die platen opkomen, zijn al lang en breed gejat!
Rijden morgen in de richting van Polen![]()
Het waren pubers van een jaar of 25.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef laffer het volgende:
[..]
die gebruiken ze om hun puberkamer mee te verfraaien![]()
waarom zaten ze dan in de bus??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kentekenplaten worden gejat om daarna met de eigen auto gratis te gaan tanken...
Paupers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |