De dokters wisten zich geen raad, maar sinds ik deze telefoon heb is mijn leven weer goed. De dokter wist niet wat het was. Blijf het maar gebruiken zei hij want het doet wonderen. Deze telefoon heeft mijn leven gered.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:19 schreef splendor het volgende:
Biostabiel-telefoon? Daar zit ook een magneetje in..![]()
Ik wil geen krasjes op mijn telefoonquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:22 schreef Molluck het volgende:
Een hoesje bij je telefoon?
Dat je ook daadwerkelijk gebruikt?![]()
![]()
Man bijt hond toevallig gezien vandaag?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:21 schreef tonks het volgende:
[..]
De dokters wisten zich geen raad, maar sinds ik deze telefoon heb is mijn leven weer goed. De dokter wist niet wat het was. Blijf het maar gebruiken zei hij want het doet wonderen. Deze telefoon heeft mijn leven gered.
Krassen waarvan? Hou je telefoon dan gewoon apart van je beurs en sleutels...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik wil geen krasjes op mijn telefoon.
![]()
![]()
Mda varioquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Krassen waarvan? Hou je telefoon dan gewoon apart van je beurs en sleutels...
Wat voor telefoon heb je overigens?
Zou straks eens kijken, nog niet gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:24 schreef splendor het volgende:
[..]
Man bijt hond toevallig gezien vandaag?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)hond/bb.20060113.asf
Rond de 22minuut15seconde, "Ons kent ons" met de biodebiel, echt hilarisch!.![]()
Deze?quote:
Ik houd van je! Oh adonis!quote:
Ohja, die had ik ook gezien ja, maar het vreemde is dat het in de praktijk wel heel anders is, het is mij ook eens overkomen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:28 schreef mcDavid het volgende:
tijdje terug hadden ze bij myth-busters zo'n 100 van die magneetstrip-kaarten met koelkast magneten bewerkt. 90% deed het gewoon nog daarna
maargoed, zij deden het ook niet op vrijdag de 13e
waarschijnlijk maakt het nogal uit of je de magneet er ff langs haalt, of dattie er de hele dag tegenaan gedrukt zit!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ohja, die had ik ook gezien ja, maar het vreemde is dat het in de praktijk wel heel anders is, het is mij ook eens overkomen...
Ja, zodra je het scherm uitklapt schakelt hij over naar widescreenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat scherm zit onhandig tov het toetsenbord
ow, was het een verkapt "ik-heb-een-dure-mobiel" topic?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja, zodra je het scherm uitklapt schakelt hij over naar widescreen
Veldmuis!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef veldmuis het volgende:
Check hier tonks' nieuwe telefoon uit!
Hier verder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |