Voor 6 euro incl hebben we een deal, mail me maar!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:01 schreef Treinhomo het volgende:
Braveheart voor 5 incl. ?
Okie dokie.quote:Op maandag 16 januari 2006 06:50 schreef larbor het volgende:
Voor 6 euro incl hebben we een deal, mail me maar!
Geen probleem, houd hem vast voor jequote:Op maandag 16 januari 2006 12:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Okie dokie.
Mail komt vanavond, als ik weer thuis ben.
Envelopje verzonden, laat even weten als je het ontvangen hebt.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef larbor het volgende:
[..]
Geen probleem, houd hem vast voor je
Vanmorgen ontvangen, compleet met MacGyver-tape.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:14 schreef larbor het volgende:
Envelopje verzonden, laat even weten als je het ontvangen hebt.
Stevig verpakken hequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vanmorgen ontvangen, compleet met MacGyver-tape.
Maar waarom er nou zo heel voortvarend 'Disc 1' op de DVD staat...
Is goed, mail me maar zie openingspost!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef RomeoTamo het volgende:
blood in blood out. 6 euro incl ??
Wat voor extras staan er allemaal op de extra 3 dvd's van Lord of the rings?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:08 schreef larbor het volgende:
Dit is er nog te koop
Blood in Blood out 5 euro
The Patriot met Steven Seagal 5 euro
Lethal Weapon 4 5 euro
Lord of the Rings
Fellowship of the Ring
Special Extended 4 DVD 20 euro
Phil Collins Serious Hits Live 15 euro
Frans Bauer Zuid Afrika Live 15 euro
U2 Live from Boston Elevation Live''01 15 euro
disc 1&2 : special extended edition of the film, disc 3: the appendices part one, from book to vision, disc 4: the appendices part two, from vision to reality, 12 page bookletquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:58 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Wat voor extras staan er allemaal op de extra 3 dvd's van Lord of the rings?
Ok, je krijgt een mailtjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:32 schreef larbor het volgende:
[..]
disc 1&2 : special extended edition of the film, disc 3: the appendices part one, from book to vision, disc 4: the appendices part two, from vision to reality, 12 page booklet
Disk 1 en 2 dus de complete film
Disk 3 extra deel 1, van boek tot fictie
Disk 4 extra deel 2 van fictie tot realiteit
Hopenlijk weet je zo genoeg
Heb je gemaild, alleen zijn de verzendkosten denk ik iets hoger, past niet door de brievenbus.quote:
Kijk, dat is nog eens aardigquote:Op zondag 22 januari 2006 10:55 schreef larbor het volgende:
[..]
Heb je gemaild, alleen zijn de verzendkosten denk ik iets hoger, past niet door de brievenbus.
Samen delen?, totaal prijs 22,50?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |