de lemming-maker snapt 't zelf ook niet meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is dat nou met Area 51 en Helmond.
Area 51 was in Eindhoven. Op de oude militaire basis (Welschap) was er 1 hangar omgebouwd tot een skateboardhal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is dat nou met Area 51 en Helmond.
Da's nog gewoon open hoor (gisteren in ieder geval). Hij ligt alleen niet meer op de oude basis, maar aan de rand van de nieuwe wijk Meerhoven. Pak de bus vanuit het centrum naar Airport maar, kom je er op 25 meter langs.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Area 51 was in Eindhoven. Op de oude militaire basis (Welschap) was er 1 hangar omgebouwd tot een skateboardhal.
Maar nu is dat ding (al hele lange tijd trouwens) gesloten en bovendien ligt ie in Eindhoven en niet in Helmond
Kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's nog gewoon open hoor (gisteren in ieder geval). Hij ligt alleen niet meer op de oude basis, maar aan de rand van de nieuwe wijk Meerhoven. Pak de bus vanuit het centrum naar Airport maar, kom je er op 25 meter langs.
Ergens daar in de buurt ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:21 schreef kievit19 het volgende:
veldhoven is dat toch eigenlijk?
Oh, nouja, ik kom nooit daar in de buurt, maar ik dacht door die matige lemming dat het gesloten wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's nog gewoon open hoor (gisteren in ieder geval). Hij ligt alleen niet meer op de oude basis, maar aan de rand van de nieuwe wijk Meerhoven. Pak de bus vanuit het centrum naar Airport maar, kom je er op 25 meter langs.
Nou ik vond dat wel een leuke woord speling. Toeristen die rampen zijn. Ramptoeristenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:16 schreef okkie-man het volgende:
Wat heeft dit met ramptoeristen te maken
Matige lemmingen staan niet bekend om hun nauwkeurigheidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oh, nouja, ik kom nooit daar in de buurt, maar ik dacht door die matige lemming dat het gesloten was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |