Precies, ik zou er blij mee zijn. Niemand heeft zo'n shirtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Obituary
Die koffie maakt je shirt nu wel duischterder ende kvlter \m/
Ik ben naar een optreden van ze geweest afgelopen weekendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Obituary
Die koffie maakt je shirt nu wel duischterder ende kvlter \m/
Watnou aanklagen?quote:Kan ik nu wel DE aanklagen om mijn shirt te vergoeden enzo?
Welke heb je? die ene met die hevel? of zo een knijpgeval om het open te krijgen. Ik heb een witte. Ook geen goede zet, want dat ding word hardstikke goor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef XQZ-me het volgende:
jeetje daz shit...bij ons is het ook altijd trouble met de senseo....die pads verschuiven waardoor je meer water as koffie krijgt.... of het vergoed wordt weet ik niet...
Een of ander kutshirt van een of andere kutbandquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt vlekken op je wat?
Dat ligt er maar net aan wat diegene die voor jou de koffie gemaakt heeft ermee uitgespookt heeftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Sensoa apparaat? is dat een apparaat waar je soa's van krijgt?
Obituary bandshirtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt vlekken op je wat?
Hij blijt wel wat nadruppelen na dat ik hem gebruikt hebquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat diegene die voor jou de koffie gemaakt heeft ermee uitgespookt heeft![]()
Zal ik het es proberen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Dit lijkt me een goede plek om effe te vragen wat er nu eigelijk gebeurt als dat apparaat koffie aan het maken is en je doet de deksel open. Iemand een idee? Misschien kan iemand het effe proberen.![]()
Ik denk dat ie dan uitgaat...(en er dus niets gebeurt)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Dit lijkt me een goede plek om effe te vragen wat er nu eigelijk gebeurt als dat apparaat koffie aan het maken is en je doet de deksel open. Iemand een idee? Misschien kan iemand het effe proberen.![]()
Dan loopt het water er aan alle kanten uit. Staat niet echt onder hoge druk of zo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
O jammer. Geen explosies dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dan loopt het water er aan alle kanten uit. Staat niet echt onder hoge druk of zo.
Overkomt me regelmatig dat ik m aan zet terwijl ik vergeten ben om dat klepje dicht te doen.
Dat heb ik ook wel eens ...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef GSi het volgende:
[..]
Hij blijt wel wat nadruppelen na dat ik hem gebruikt heb![]()
!
Och, als het maar warm is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Koop een echt espressoetapparaat en niet zo'n "Ik wil wel een espressoapparaat maar ik kies voor Nederlandse oplossing - lijkt er wel op, smaakt nergens naar en kost weinig"
Wat is je probleem eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Juist, dat bedoel ik....
Alleen gevoelige soa'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef Electrocute het volgende:
Welke koffiebarbaar drinkt er dan ook Senseo. Bah!
Juist, met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef Electrocute het volgende:
Welke koffiebarbaar drinkt er dan ook Senseo. Bah!
Huh? Gebruiks...aanwijzing?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:27 schreef SterkStaaltje het volgende:
In de gebruiksaanwijzing staat dat je dan 24 uur moet wachten en dan proberen te openen. Ik heb het ook eens gehad
Dark Roast, hmpf. Nog steeds slappe, smaakloze rotzooi. Dat noemen ze dan koffie met karakter.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:23 schreef GSi het volgende:
[..]
IkDark Roast
Ook vette naam voor een band btw
![]()
Ja, jeweetwel, die dingen die voornamelijk mannen altijd direct weggooien, omdat ze het zelf toch wel beter weten.quote:
Het gaat er niet om hoe je het drinkt. Het gaat er om wie het drinktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:30 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dark Roast, hmpf. Nog steeds slappe, smaakloze rotzooi. Dat noemen ze dan koffie met karakter.
www.sensoa.bequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ach, ik noem het ontdekkingsdriftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:30 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ja, jeweetwel, die dingen die voornamelijk mannen altijd direct weggooien, omdat ze het zelf toch wel beter weten.
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:33 schreef GSi het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook geen gebruiksaanwijzing?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:28 schreef GSi het volgende:
Best kut, maar geen brandwonden geloof ik. Kan ik nu wel DE aanklagen om mijn shirt te vergoeden enzo?
Denk het nietquote:
Ok, ga ik even doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef Biogarde het volgende:
Nou, ff een serieusantwoord van mij:
Eens in de zoveel tijd, moet je dat roostertje/bakje waar je die pads in doet, doorprikken met een naald of whatever![]()
Er zit één klein gaatje in dat ding, en die raakt verstopt zo nu en dan![]()
Da's hetzelfde wanneer TS een ongeluk krijgt in z'n Opel Kadett GSI, en vervolgens Opel aanklaagtquote:
Manta! GSi.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's hetzelfde wanneer TS een ongeluk krijgt in z'n Opel Kadett GSI, en vervolgens Opel aanklaagt![]()
ja natuurlijk kan dat DUHquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:28 schreef GSi het volgende:
Best kut, maar geen brandwonden geloof ik. Kan ik nu wel DE aanklagen om mijn shirt te vergoeden enzo?
Mantaquote:
Kan hij zelf toch ookquote:Op maandag 16 januari 2006 11:00 schreef kevinvdsteen het volgende:
Moet je je ma eens flink op d'r bek stompen want dan is dat ding niet goed schoon gehouden!
Het zou wel raar zijn om naar haar huis te gaan om haar op haar smoel te rossen omdat bij mij thuis de Sensoa niet goed werkt. Ik woon nl. op mijzelfquote:Op maandag 16 januari 2006 11:00 schreef kevinvdsteen het volgende:
Moet je je ma eens flink op d'r bek stompen want dan is dat ding niet goed schoon gehouden!
Wij hebben thuis al 2 senseo's versleten in de keuken en we hebben er nu momenteel 2 in gebruik; kenners dus. Wanneer je dat ding niet goed onderhoud komt er minder water uit per kopje en kan het ding zelfs volledig verstopt raken. Moet je niet zeiken dat er iets mis is met dat apparaat![]()
Heb weleens bij iemand in de keuken gestaan die nooit koffie drinkt en alleen koffie zet voor gasten. Daar was dus ff geen koffie meer gedronken en toen er nieuwe gezet moest worden bleek dat er een beschimmeld filterzakje in het apparaat zat. Ik ben daarna maar aan de cola gegaanquote:Op maandag 16 januari 2006 11:11 schreef Mr.Dre het volgende:
Zoals ik al zei: Klepje open doen en de oude patch verwijderen na gebruik. Dat scheelt een boel.
Ik ken genoeg mensen die na het zetten van een bak koffie het klepje dicht laten zitten en de patch een dag laten zitten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |