de link in de OP, en dan staan rechtsbovenin 2 linkjes om te luisterenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:22 schreef Kogando het volgende:
Hoe beluister je die muziek dan? Ik zie nergens een knop of link..
Ben je nou helemaal een beetje.. hè??quote:Op zondag 15 januari 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb DJ Pascal als wallpaper ingesteld![]()
DJ Row draait erg veel truckersliedjesquote:Op zondag 15 januari 2006 19:46 schreef JosvG het volgende:
Henk Wijngaard - Verslaafd aan de Weg![]()
![]()
Nu:
Guus Meeuwis - Het is een nacht! (eerste goede nummer dat ik hoor)
Ik heb even de discography van Henk Wijngaard bekeken, hij heeft veel truckersnummers, en ik moet bekennen dat ik ze nog wel aan te horen vindquote:Op zondag 15 januari 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DJ Row draait erg veel truckersliedjes
Hij heeft Giddy up Go ook vertaald naar het Nederlands.. Zelfde melodie, wel een andere tekst.. ook opgelezenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:58 schreef JosvG het volgende:
Wat een kutnummer is er nu bezig
Die gast zingt niet, hij vertelt gewoon een verhaal over een spel kaarten met een deuntje op de achtergrond
Deze zender ga ik bookmarkenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft Giddy up Go ook vertaald naar het Nederlands.. Zelfde melodie, wel een andere tekst.. ook opgelezen
Giddy up go, pappa.. Giddy up go...
Ali Osramquote:Op zondag 15 januari 2006 20:01 schreef JosvG het volgende:
[..]
Deze zender ga ik bookmarkenDit is echt non-stop lachen
---
Weet iemand hoe dit nummer heet, dit is die van Het Dorp, dat ene filmpje van die Turk die zo blij is met NederlandOns Dorp dus, van wie?
Oh ik verlang weer naar die tijd, dat vrouw het eten weer bereid,
en weer gaat breien en gaat vrijen
Die jaquote:
Mag ik je aanrakenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ken Ali Osram persoonlijk (pats modus)
En de darttussenstanden ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |