En dan heb je poep aan je vingers.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef Thrilled het volgende:
Irritant!!![]()
Zit je lekker te poepen... wil je je reet afvegen, je pakt wat vellen papier, en dan richting je anus... je begint te vegen en met je vingers heb je geen grip op je plee papier....![]()
Of slip je hendig sjiek door en zit je rug onder.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En dan heb je poep aan je vingers.Of zit je vinger in je gat.
![]()
Plakpoep.... Papier blijft aan je ster klevenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:26 schreef Thrilled het volgende:
wat nou poep aan je vingers? Ik gebruik ten allen tijden gewoon plee papier...
En jij hebt er ervaring mee ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:30 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Plakpoep.... Papier blijft aan je ster kleven
als je sperma niet doorslikt heb je daar minder last van
Ik heb nooit last van slippend pleepapier........waarschijnlijk omdat ik niet slikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:31 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
En jij hebt er ervaring mee ofzo?
Of je leest even het topic door, kut kamper...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
Haha, jij had je eigen stront aan je vingers.
Pwned like a n00b
Stoppen met slikken slet....daar krijg je plakpoep van....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Of je leest even het topic door, kut kamper...
het plee papier blijft aan mn anus kleven terwijl mn hand doorglijd, dus moet extra kracht zetten om het papier mee te nemen..
dus niks geen poep aan mn vingers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |