wel een interessant onderwerpquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef saaw het volgende:
wow
ik ben bezig met mn profielwerkstuk over schizofrenie
echt engwat sommige mensen allemaal voor waanideen enzo hebben
ja ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee echt, ik ken mensen die bewust 18 jaar en moeder zijn omdat ze graag later na hun - laat ik zeggen - 30ste carriere willen maken![]()
Precies, eerst genieten van je jeugdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ik ook
ze hebben opzich wel een punt
probleem is alleen dat ze waarschijnlijk later het idee hebben dat ze niet genoeg leuke dingen hebben gedaan in hun jeugd
Dan ben je meestal te oud voor kinderen en moet je hulpmiddelen gaan nemen die je veel centen kostenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerst doorleren, dan carriere maken en dan pas kinderen nemen.![]()
Ja, maar dan zit je zeg maar er tussen in, dan kan je niet in 1 keer doorstomen maar zit je ca. 12 jaar aan je kinderen vast terwijl kinderen en school wel te combineren valt icm. een flexibele pappiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerst doorleren, dan carriere maken en dan pas kinderen nemen.![]()
Kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ik ook
ze hebben opzich wel een punt
probleem is alleen dat ze waarschijnlijk later het idee hebben dat ze niet genoeg leuke dingen hebben gedaan in hun jeugd
Wat is te oud? En als je de boel goed regelt kan je ook kinderen krijgen en carriere maken tegelijk lijkt me..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan ben je meestal te oud voor kinderen en moet je hulpmiddelen gaan nemen die je veel centen kosten
als je normale tijd over je school en opleiding doet ben je rond ja 26e wel klaar hoor, dan werken, kan je op je 35e ofzo een kind nemen, geen probleemquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan ben je meestal te oud voor kinderen en moet je hulpmiddelen gaan nemen die je veel centen kosten
Minder snel, carriere maken is veel werken en er voor gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat is te oud? En als je de boel goed regelt kan je ook kinderen krijgen en carriere maken tegelijk lijkt me..
35 is voor de meeste al te oudquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef saaw het volgende:
[..]
als je normale tijd over je school en opleiding doet ben je rond ja 26e wel klaar hoor, dan werken, kan je op je 35e ofzo een kind nemen, geen probleem
en dat is dan ook wat bijna iedereen doet
Ja okequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:55 schreef saaw het volgende:
dat is dus 4 jaar niet werken [en misschien wel 6 of 8, als je er 2 krijgt binnen 5 jaar]
en dan 8 jaar [ofzo?] parttime lijkt me een beetje overdreven
de paps kan toch ook wel wat doen?
Maar als je gewoon een goed betaalde baan hebt, maar geen hoge status in een bedrijf ofzo kan je denk ik rustig kinderen nemen als je eind 20 bent ofzo.. En vaak zijn er ook oma's en opa's die graag op de kleinkinderen willen letten. Ik heb ook men eerste levensjaren elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bij mijn oma gezeten terwijl men vader en moeder beide werkten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Minder snel, carriere maken is veel werken en er voor gaan.
ZIjn je kinderen een dag ziek? Dan moet jij je al afmelden, dat zie ik bij de buren, die zijn minstens 3 keer in de maand om de kinderen al verplicht thuis.
Mijn oma woont 30 km verder op, andere oma spreek ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
Maar als je gewoon een goed betaalde baan hebt, maar geen hoge status in een bedrijf ofzo kan je denk ik rustig kinderen nemen als je eind 20 bent ofzo.. En vaak zijn er ook oma's en opa's die graag op de kleinkinderen willen letten. Ik heb ook men eerste levensjaren elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bij mijn oma gezeten terwijl men vader en moeder beide werkten.![]()
me tooquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef Imberr het volgende:
Ik heb ook men eerste levensjaren elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bij mijn oma gezeten terwijl men vader en moeder beide werkten.![]()
rond de 35ste gaat het kinderen krijgen al een stuk lastigerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat is te oud? En als je de boel goed regelt kan je ook kinderen krijgen en carriere maken tegelijk lijkt me..
Ja, dat is wel anders ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn oma woont 30 km verder op, andere oma spreek ik niet
vandaar dat mijn mams altijd thuis was![]()
Das waar,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:55 schreef saaw het volgende:
dat is dus 4 jaar niet werken [en misschien wel 6 of 8, als je er 2 krijgt binnen 5 jaar]
en dan 8 jaar [ofzo?] parttime lijkt me een beetje overdreven
de paps kan toch ook wel wat doen?
dat wilde ik ook maar ik weet nu al dat dat niet gaat lukken want dan ben ik hoogstwaarschijnlijk nog aan het studerenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, dat is wel anders ja.Maar goed, ik wil ook t liefst mijn eerste kindje als ik 25 ben.
Maar als ik dan nog druk bezig ben met een opleiding, schuif ik mijn kinderplannen wel ff op.
![]()
Mijn beide opa's en oma's kwamen ook regelmatig langs ja om op ons te passenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
Maar als je gewoon een goed betaalde baan hebt, maar geen hoge status in een bedrijf ofzo kan je denk ik rustig kinderen nemen als je eind 20 bent ofzo.. En vaak zijn er ook oma's en opa's die graag op de kleinkinderen willen letten. Ik heb ook men eerste levensjaren elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bij mijn oma gezeten terwijl men vader en moeder beide werkten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |