Ik denk dat er met de meet wel aardig wat bier en anders spul doorheen gaatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel je wil drinken op een avond
ligt aan de avond:Pquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel je wil drinken op een avond
Nu wil h_m een foto wie het wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:06 schreef Imberr het volgende:
Trouwens Chamell, die wóu ik nieteens.Maar die meiden vonden dat ik die móest vragen.
Wie wie was? wie ik ben?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu wil h_m een foto wie het was
vrijdag 27 januari, Centraal Stattion Eindhoven om 14:00quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:10 schreef saaw het volgende:
is er nou al besloten waar/wanneer die meet komt? te lui om desbetreffend topic te checken, sry
Aah.. Heb ik geen foto van.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
van die mensen die jou dat opdroegen.
quote:
Voordrinken = indrinken hierquote:
Ligt eraan wie er komen, waar het is, wanneer het is en hoeveel geld ik heb om er te komen, en of ik zin hebquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:10 schreef B_BOY het volgende:
Marlii kom je nu naar de meet?
we moeten meer vrouwen hebben man.
Check meettopicquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
[..]
Voordrinken = indrinken hier
[..]
Ligt eraan wie er komen, waar het is, wanneer het is en hoeveel geld ik heb om er te komen, en of ik zin heb
Dat wordt gewoon bier drinken in A'dam dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:14 schreef saaw het volgende:
eindhoven? nevermind danveel te ver weg
buiten dat zit ik tot 1700 op school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |