Ik was 5 in '95 en mijn broer 6.. Mijn vader had in die tijd geloof ik af en toe wel es een baan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik was nog maar 7 in 1995, en mijn broertjes 3 en 5. Mijn opa en oma konden ook niet de hele dagen oppassen en mijn vader hoefde je niks van te verwachten (Hij is gewoon een LUL)![]()
Dus stopte mijn moeder met werken![]()
chic!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sjiek is een normaal woord
Mijn vader zat vaker in de kroeg dan thuisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik was 5 in '95 en mijn broer 6.. Mijn vader had in die tijd geloof ik af en toe wel es een baan.Maar van hem hoefden we ook niet veel te verwachten... Maar omdat mijn broer en ik toch op de basisschool zaten en mijn vader vaak thuis was kon mijn moeder makkelijk full-time werken.
![]()
quote:
Sjiek vind ik het bestequote:
In het Achterhooks wordt het ook zo geschreven, alleen we gebruiken het nooitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Limburgers schrijven sjiek
Moet je 'm bellenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Imberr het volgende:
Ik kan de afstandsbediening niet vinden
Onder de bank, of onder de kussens die op de bank liggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Imberr het volgende:
Dus ze stelen ons dialect daarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In het Achterhooks wordt het ook zo geschreven, alleen we gebruiken het nooit![]()
of andersomquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus ze stelen ons dialect daar
hahahquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Onder de bank, of onder de kussens die op de bank liggen?
Daar ligt ie bij ons altijd![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Imberr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |