Mijn moeder heeft altijd gewerkt. Ook na de scheiding van mijn ouders in 2000.. Vroeger werkte ze part-time (toen mijn broer en ik nog jonger waren), maar toen we allebei op de kleuterschool/basisschool zaten is ze full-time gaan werken en dat doet ze nu nog steeds.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das waar,
Als vader en moeder gescheiden zijn (Zoals bij ons) word het al anders.
Na de scheiding in 95 heeft mijn moeder tot 2000 niet gewerkt. Nu werkt ze part-time![]()
Ik moet over een paar jaar nog es goed nadenken daarover.. Ik ben nu nog niet helemaal zeker wat voor opleiding ik wil gaan doen na de middelbare school..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:00 schreef saaw het volgende:
[..]
dat wilde ik ook maar ik weet nu al dat dat niet gaat lukken want dan ben ik hoogstwaarschijnlijk nog aan het studeren
Parents?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:02 schreef OoAstridoO het volgende:
whoei gezllig thuis-O-
'boh gek daar ben ik weer vriendjes' dan?quote:
Ik was nog maar 7 in 1995, en mijn broertjes 3 en 5. Mijn opa en oma konden ook niet de hele dagen oppassen en mijn vader hoefde je niks van te verwachten (Hij is gewoon een LUL)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft altijd gewerkt. Ook na de scheiding van mijn ouders in 2000.. Vroeger werkte ze part-time (toen mijn broer en ik nog jonger waren), maar toen we allebei op de kleuterschool/basisschool zaten is ze full-time gaan werken en dat doet ze nu nog steeds.
Alleen in Limburg zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sjiek is een normaal woord
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |