'Hoi' zeggen bij afscheidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:53 schreef Skazminko het volgende:
Waar worden er dan voor jou moeilijke woorden in ''hoi' zeggen bij afscheid' gequote?
Bedoel je niet gewoon dat je een hekel hebt aan mensen die woorden van meer dan twee lettergrepen gebruiken, waardoor je niet begrijpt wat het woord betekent?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die bij moeilijke woorden (zie ook 'Hoi' zeggen bij afscheid) de Van Dale (vandale.nl) of wikipedia gaan quoten (wikipedia.nl)
![]()
Nee, ik bedoel juist die mensen die zo quasi-intellectueel en geïnteresseerd moeten doen door een woord uit Van Dale te quoten. Dat staat gewoon zo STOM! Aargh! Zeg dan gewoon wat je wilt zeggen en ga niet zo triest doen met je woordenboek-quotesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon dat je een hekel hebt aan mensen die woorden van meer dan twee lettergrepen gebruiken, waardoor je niet begrijpt wat het woord betekent?
Ik kan me voorstellen dat het dan best irritant kan zijn als men door andere bronnen te quoten aangeeft dat ze je door hebben!
Kriebelziekte.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Sas22 het volgende:
U hebt gezocht op ' krijg de kriebelziekte ouwe zeur' :
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Dan moet je krabben:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:54 schreef sjeppert het volgende:
je zou het maar hebben. Zit je de hele dag te jeuken
jeu·ken (onov.ww.)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:01 schreef sjeppert het volgende:
maar heeft jeuken dezelfde definitie als krabben
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:07 schreef Furious het volgende:
hui·lie (de ~ (m.))
1 iem. die vaak huilt => jankepot, janker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |