Je had m gelijk op zn bek moeten stompen.Eerst iets geven en het dan weer afpakken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:07 schreef Petey het volgende:
Toen ik vanmiddag nog even wat boodschappen moest doen ging ik naar het centrum om aldaar mijn inkopen te doen. Toen ik er rondliep kwam er een kansarm type mij een gratis AD aanbieden. Natuurlijk zeg ik daar geen nee tegen, het was immers gratis. Toen vroeg deze jongeman of ook nog een proefabonnement wou, maar dat hoefde ik niet, vraagt die pauper zijn gratis krant terug!
Hallo wat snapt die gast niet aan het woord gratis??
Hij had al niet zo'n geweldig gezicht, dat wou ik niet erger maken...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je had m gelijk op zn bek moeten stompen.Eerst iets geven en het dan weer afpakken.![]()
ik zou dat vod alleen maar aan nemen als ik geld toe zou krijgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:07 schreef Petey het volgende:
Toen ik vanmiddag nog even wat boodschappen moest doen ging ik naar het centrum om aldaar mijn inkopen te doen. Toen ik er rondliep kwam er een kansarm type mij een gratis AD aanbieden. Natuurlijk zeg ik daar geen nee tegen, het was immers gratis. Toen vroeg deze jongeman of ook nog een proefabonnement wou, maar dat hoefde ik niet, vraagt die pauper zijn gratis krant terug!
Hallo wat snapt die gast niet aan het woord gratis??
dat gaat dan toch ook niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef Petey het volgende:
[..]
Hij had al niet zo'n geweldig gezicht, dat wou ik niet erger maken...
zon rotkop heeft dus toch zijn voordelenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef AlwaysConnected het volgende:
die lui spreken mij never nooit aan
ook al loop ik 3 tot 4 door heen.
meestal zijn ze met 2 a 3 personen die troep verkopen opstraat
loop dan precies zo dat zeg maar 1 van die 3 vrij is om me een krant te geven of andere troep
maar nee mij slaan ze overen nemen altijd de persoon achter me
Ik heb Balkenende al gemaild en volgende week komt het aan bod, want dit zijn natuurlijk geen normen en waarden meer!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat een wantoestanden. Dat ze het leger niet naar Alphen aan de Rijn sturen i.p.v. Afghanistan.
hendig sjiek krantje laten vallenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
Lol, ik zeg meestal, ja geef maar, en als ik check wat erop staat laat ik het weer uit me handen vallenhihi ik ben stoer
Telefoonnummers van vrouwelijke medewerksters incl. foto'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:42 schreef $tranger het volgende:
Dat was iemand van ons buro, wil je namen?
De krant werd nog half door de jongen vastgehouden, ik had hem dus uit zijn hand moeten scheuren, maar een halve krant is ook niet alles.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:29 schreef Forcefuzz het volgende:
Dus nu heb je geen gratis krantje meer, of ben je snel weggerend?![]()
Namen hoeft niet, maar ik ben wel benieuwd of dit de standaardmethode is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:42 schreef $tranger het volgende:
Dat was iemand van ons buro, wil je namen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |