TLK is voor het eerst naar een party buitenhuis gegaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:41 schreef Tonie- het volgende:
en wat probeer je te vertellen?
Want dan gaan de anabolen kapot? Maar inderdaad vaag, waarom zou überhaupt iemand op de anabolen willen gaan zitten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou ik vind niet normaal dat ze zo op de anabolen gaan zitten.
Over de top als in, niemand durfde meer bijdehand te doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Je zou zeggen dat het echte hooligans zijn..
Beetje uitstraling moet je hebben, maar dit was echt gewoon over de top.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:44 schreef Razor21 het volgende:
Nee joh dat waren Baantjer en Fledder je zit nog in je trip![]()
Of ik sta daar met een groepje vrienden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar als je een groepje gespierde mannen bij elkaar ziet staan op een groot evenement dan zijn het undercover agenten.
Ik doe de mens ook beschermenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:44 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Over de top als in, niemand durfde meer bijdehand te doen?
Die agenten zijn niet over de top, maar gewoon top. Ze staan niet achter een paaltje weerloze automobilisten te flitsen, maar duiken met gevaar voor eigen leven overal op af en doen daadwerkelijk wat aan de veiligheid.![]()
Gozer waar kom je vandaan.... leren ze daar wel Nederlands?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik doe de mens ook beschermen
Ik zit niemand te flitsen dus ik ben ook top ?
VInd ik niet kunnen politie op de anabolen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:44 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Want dan gaan de anabolen kapot? Maar inderdaad vaag, waarom zou überhaupt iemand op de anabolen willen gaan zitten?
Gozer, je komt uit Limburg, dat verklaart in ieder geval al een hoop....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
VInd ik niet kunnen politie op de anabolen.
Ik was in Amsterdam aan het werk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:48 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Gozer, je komt uit Limburg, dat verklaart in ieder geval al een hoop....
Maar op de anabolen...Kom op zeg...
waar hebben ze je dit keer voor gepakt dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:45 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Of ik sta daar met een groepje vrienden.![]()
Als je de anabole pil tablet dinges rectaal wil inbrengen kun je je anus er misschien overheen laten zakken. Maar volgens mij slik je dat spul gewoon door als een aspirientje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:44 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Want dan gaan de anabolen kapot? Maar inderdaad vaag, waarom zou überhaupt iemand op de anabolen willen gaan zitten?
Kijk hier , en dan een beetje gaan patsen met n paardjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:11 schreef Kogando het volgende:
Je bedoelt steroïden, ofwel anabole steroïden. Die lui zijn zo breed omdat ze hele dagen in de sportschool aan de gewichten hangen en onder hun trui een dik kogelwerend vest aanhebben.
Staan je vrienden altijd van je afgekeerd om je heen? Gezelligquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:45 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Of ik sta daar met een groepje vrienden.![]()
Dude, ik ben helemaal geen agent. Je keek wel een beetje bang naar mij, maar wees niet bang, ik ga niet op je zitten hoor....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Iedereen nou zeker denken van wtf..
Maar als je een groepje gespierde mannen bij elkaar ziet staan op een groot evenement dan zijn het undercover agenten.
Maar TLK is dan ook geen analboonquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dude, ik ben helemaal geen agent. Je keek wel een beetje bang naar mij, maar wees niet bang, ik ga niet op je zitten hoor....
Ik zit ook niet bij de gespierde mensen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dude, ik ben helemaal geen agent. Je keek wel een beetje bang naar mij, maar wees niet bang, ik ga niet op je zitten hoor....
Jij kent mij niet, je weet het dus niet..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zit ook niet bij de gespierde mensen.
Ik werk alleen.
En toevallig was ik even wat wapens en drugs aan het opbergen om daarna er vandoor te gaan, want het bureau belde mij op.
Maar toen kwamen ze binnen even checken
En daar zat jij niet bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |