Weet ik veel, keb niets te zoeken in die hoek van Eindhoven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
die wijk die de vlinderbuurt heet, ligt die niet in Tongelre dan? Nabij het hofke
Ik een 6 (OOSM dan, maar dat is hetzelfde)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is maar goed ook, want heb ook een 5 staan voor OO2![]()
niet zeuren danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Weet ik veel, keb niets te zoeken in die hoek van Eindhoven.
is geen tongelre...quote:die wijk die de vlinderbuurt heet, ligt die niet in Tongelre dan? Nabij het hofke
wat dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
is geen tongelre...
maar hoe komt het dat je zo aggressief bent?![]()
ik wacht nog steeds op jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
met temprament is nix mis
CGR heb ik al jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef blieblie het volgende:
Maarehm.. Flow, heb jij CGR al?.
Ik moet alleen CGR, 1 ISA module en EXP nog. Al hoop ik EXP gehaald te hebben maandag.
CGR moet ik die eindopdracht nog maken en die ISA module is kwestie van ff aftekenen.
Ik zeur wel. Over Geitewollensokken figuren die debiele namen verzinnen voor nieuwe wijken en hetgeen wat er in die nieuwe wijken te vinden is. Dood irritant is dat. Waar is de tijd van "Kruisstraat, Sint Janslaan, Jan van Eijkgracht, Oirschotsedijk"? Neej we hebben tegenwoordig Boromir, Opaal, Grasheuvel, Vuurvlinder, Zandvis etc.. Doe normaaaalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
niet zeuren dan
en ja, het probleem is, in groep 3 leer je maar tot 10 tellen ofzo
Je moet 5 ISA punten dingessen. Dat kan met een beetje netjes plannen in 2 modulen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
CGR heb ik al ja
Ow fuck, ik moet nog ISA-modules doen
Moet je er verplicht 3 doen?
die straten zijn er al...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zeur wel. Over Geitewollensokken figuren die debiele namen verzinnen voor nieuwe wijken en hetgeen wat er in die nieuwe wijken te vinden is. Dood irritant is dat. Waar is de tijd van "Kruisstraat, Sint Janslaan, Jan van Eijkgracht, Oirschotsedijk"? Neej we hebben tegenwoordig Boromir, Opaal, Grasheuvel, Vuurvlinder, Zandvis etc.. Doe normaaaal.
Op een gegeven moment zijn de normale namen gewoon opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zeur wel. Over Geitewollensokken figuren die debiele namen verzinnen voor nieuwe wijken en hetgeen wat er in die nieuwe wijken te vinden is. Dood irritant is dat. Waar is de tijd van "Kruisstraat, Sint Janslaan, Jan van Eijkgracht, Oirschotsedijk"? Neej we hebben tegenwoordig Boromir, Opaal, Grasheuvel, Vuurvlinder, Zandvis etc.. Doe normaaaal.
ik zal je niet slaan...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
met temprament is nix mis
Ow dan kan ik komend half jaar wel 2 ISA's doen voor 5 SPquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je moet 5 ISA punten dingessen. Dat kan met een beetje netjes plannen in 2 modulen.
Wat heb jij voor CGR gemaakt?.
Dat weet ik dat die straten er al zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
die straten zijn er al...
Sommige namen vind ik wel grappig, zoals gelaarsde kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |