Nou, omdat ik vandaag het 2e en 3e uur PWS (profielwerkstuk) had, da's aan je profielwerkstuk werken in je rectors tijdquote:
Ik kon na mezelf te melden het 2e uur gewoon weer naar huis. Helemaal geen ongeluk(ken) op vrijdag de 13equote:
Dat is toch een prima cijfer? Precies genoeg energie in gestopt dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:56 schreef Guidow het volgende:
krijg ik zo'n SO van GS terug: 5.5
De dag is nog niet voorbij ,dus doe maar niet te blij nu....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou, omdat ik vandaag het 2e en 3e uur PWS (profielwerkstuk) had, da's aan je profielwerkstuk werken in je rectors tijd. Nou, je zit dus vrij in de mediatheek en kan gewoon weggaan als je dat wil
.
Daarna had ik het 6e en 7e Nederlands, maar dat viel uit.
[..]
Ik kon na mezelf te melden het 2e uur gewoon weer naar huis. Helemaal geen ongeluk(ken) op vrijdag de 13e.
Plaats hier eventueel anekdotes die mijn geluk kunnen evenaren.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef Sebasser het volgende:
Hoe komt de kip aan de overkant van de straat?
Waarschijnlijk niet door middel van het zebrapad, kippen hebben niet de intelligentie om te begrijpen waar een zebrapad voor dient! De kans is dan ook groot dat, als ze oversteken, ze ofwel plat worden,
(jullie begrijpen dat ik dit puur educatief heb getypt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
In feite zeg je dus dat moeder en dochter/zoon gelijk zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:04 schreef Koenholio het volgende:
De kip legt een ei en trapt die naar de overkant van de straat. Het ei komt uit en dan is de kip aan de andere kant van de weg omdat haar genen deels in het kuiken zitten.![]()
tot zondag ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ma tokkie is geboren van vrijdag de dertiende tot zondag de vijftiende in amsterdam en omstreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat kan niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:06 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
In feite zeg je dus dat moeder en dochter/zoon gelijk zijn
Ik haat deze wannabe grappige kloon.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
haha, fout!
eenschquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik haat deze wannabe grappige kloon.
Kloon van wie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik haat deze wannabe grappige kloon.
ik ben aarschijnlijk helemaal geen kloon!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ben aarschijnlijk helemaal geen kloon!
In die 3 seconden kan zoveel gebeuren, maar het gebeurt maar nooit.Oja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja hoor
ah..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd je bek over gevleugelde vogels en helemaal over kippenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef Sebasser het volgende:
Hoe komt de kip aan de overkant van de straat?
Waarschijnlijk niet door middel van het zebrapad, kippen hebben niet de intelligentie om te begrijpen waar een zebrapad voor dient! De kans is dan ook groot dat, als ze oversteken, ze ofwel plat worden,
Moet het niet juist onder de aandacht komen dat er kippen overreden worden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:46 schreef Guidow het volgende:
[..]
Houd je bek over gevleugelde vogels en helemaal over kippen![]()
Ik n 4 voor wiskundequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:56 schreef Guidow het volgende:
krijg ik zo'n SO van GS terug: 5.5
Baas boven baasquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben vanmorgen op mijn bek gepleurd tijdens het krantenbezorgen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben vanmorgen op mijn bek gepleurd tijdens het krantenbezorgen![]()
wat liefquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
! oh wacht, dat is niet grappig.
arme jij![]()
Das ook niet echt slim hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
wat lief![]()
Ach, het is niet de eerste keer dat ik gevallen ben. Volgens mij fiets ik elke keer te hard die opritten op ook als ze de vorige dag een waarschuwing hebben gegeven vooer gladheid![]()
Ach gut wat zielig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:19 schreef Sebasser het volgende:
Whehe .. laatst met al die sneeuw toen.. die dag met oud en nieuw..
toen moest ik werken![]()
Pokke weer
(Zie het licht dat eens der aarde u op rijst trakteerd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer zielig.
(haha, dit keer niet.)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]Je bent gewoon een zielig figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer zielig.
(haha, dit keer niet.)![]()
Agressief en
Razendsnel
Op dat vallen van vanochtend na was het een piima dag jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
sjieke dag !
nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:58 schreef -Guppie- het volgende:
Gister vrijdag de 13e een leuke dag gehad,ik was jarig en er ging niks mis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |