Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:53 schreef clowncloon het volgende:
wat is 'iets'
Gewoon even de politie opbellen en vragen hoe het zitquote:
Dan gaan ze het nakijken natuurlijk en ik wil niet dat ze dat doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Gewoon even de politie opbellen en vragen hoe het zit
Ik heb geen zin om elke dag gestresst te wachten op dat telefoontje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewoon niets doen en afwachten tot je er iets van hoort.
Ons wel, wie weet ben je een vreselijke crimineel en zitten wij hier aardig tegen je te doen.quote:
Gestressed?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om elke dag gestresst te wachten op dat telefoontje.
Ik vraag hier wat het zou kunnen zijn waarom ik niks hoor.
Een boete alleen valt nog mee dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef Blazkowich het volgende:
We bellen je binnenkort, ik heb net de administratie klaar. De boete valt trouwens hoger uit dan vooraf gemeldt. Groet.
vuurwerk gok ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah, TS wil gewoon dat we vragen wat 'ie wel niet gedaan heeft.
Ze sparen het op zodat ze je bij je volgende 'stommiteit' meteen in 't gevang kunnen werpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef Beach het volgende:
[..]
En jij denkt dat er hier op Fok! mensen lopen die op de hoogte zijn van jouw zaak, of uberhaupt al inzicht hebben in de reden waarom dit zo zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft je vriend toevallig een mediterraan uiterlijk, en jij een arisch uiterlijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef Beach het volgende:
Rond de 27e december ben ik samen met een vriend opgepakt om 'iets'.
Wel, we zouden sowieso een bekeuring krijgen.
Maar mijn vriend is al meerdere malen gebeld en hij is ook al voorgekomen.
Terwijl ik nog steeds niks heb gehoord![]()
En vorig jaar had ik dat ook al, samen wat gedaan, hij kreeg een boete gestuurd; ik helemaal niks.
Nee allebei nederlands uiterlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeft je vriend toevallig een mediterraan uiterlijk, en jij een arisch uiterlijk?![]()
Whehehehe, ik heb dat gifje ook, alleen het orgineel (met de kat)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef Koenz0r het volgende:
Maar ik ben nu wel nieuwschierig
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef Beach het volgende:
Rond de 27e december ben ik samen met een vriend opgepakt om 'iets'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |