abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34016361
Te koop: een televisie

De Samsung CW21A083N met ø55cm vlakke ('plano') beeldbuis. En uiteraard afstandsbediening.

Da's zoeen:

maar dan met de aansluitingen aan de linkerkant van de kast

Waarom gaat ie weg?
Aansluiten van een extern apparaat (bijv. DVD-speler of video) gaat niet goed, zowel via scart als via de video-ingang. Waarschijnlijk een contactje los waardoor er wel geluid, maar geen beeld wordt doorgegeven, en da's toch redelijk essentieel bij het kijken van een DVD. Ik kan 'm niet zelf repararen. (Garantie is verlopen, wegens in aug 2003 gekocht bij Megapool, en reparatie is te duur t.o.v. het aankoopbedrag dus vandaar.) En ik wilde toch al een andere

Waarom zou ik een tv willen met zonder video-ingang?
Omdat er met het beeld verder helemaal niks mis is. De coax (antenne) ingang werkt prima dus signalen ontvangen is verder geen probleem, en er is verder niks mis met de weergavemogelijkheden. Ideaal als tweede tv dus, mits je er geen DVD-speler ofzo op wil aansluiten. (En als je dat wel wil, go ahead en repareer/soldeer wat je wil, iemand die er een beetje verstand van heeft kan 't ding vast zo weer aan de praat krijgen.)

En wat kost dat dan?
Ik zou zeggen, doe een leuk bod, maar rond de ¤100 moet toch wel kunnen? (Zeker gezien de prijs van "slaapkamer tv's" in de winkels... of je kan natuurlijk ook naar de Blokker gaan en een ProVision televisie kopen voor ¤159 )

Waar staat 't ding?
In Oosterhout (da's bij Breda, dus in West-Brabant). En nee, ik stuur 'm niet op. Liefst afhalen, maar mits binnen acceptabele afstand wil ik 'm in overleg zelfs nog wel komen brengen ook.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:48:32 #2
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_34016421
wat is er mis met ProVision televisies?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_34016588
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:48 schreef jpg97 het volgende:
wat is er mis met ProVision televisies?
Ik heb er hier een staan (tijdelijk, geleend van iemand ter vervanging van die Samsung).

- Bij het schakelen naar een ander kanaal wordt er een, weet ik veel, soort van ruis/klap over de boxen gegooid wat me niet echt goed lijkt
- Vergeleken met deze platte beeldbuis is het net of je naar een vissenkom zit te kijken
- Het menu is alleen in het Duits, in plaats van 'stereo' staat er constant 'Zweiton' in beeld als je net gezapt hebt
- De kleuren zijn duidelijk minder helder dan bij m'n good old Samsung

Om maar even wat te noemen
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:22:53 #4
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_34017825
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:47 schreef Allan24 het volgende:

mits binnen acceptabele afstand wil ik 'm in overleg zelfs nog wel komen brengen ook.
Zwolle?

hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_34021065
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
Ik had interesse, maar als je mijn provision teevee gaat afkraken vind ik je nie meer lief
Dat doe ik niet; dat doet het toestel zelf wel.

Nu weer ontopic!
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:22 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Zwolle?

Kom maar halen! Wat is je bod?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:52:08 #6
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_34024395
Even voor de goede orde, je kunt dus op deze tv wel gewoon een videorecorder via het uitgangssignaal op de coax aansluiten (en misschien zelfs ook wel een dvd-recorder als die ook die optie heeft).

Een dvd-speler kun je dan op de line in van de videorecorder aansluiten, zet je de video op line in / aux / ext whatever en de tv op het videokanaa.

(gratis tip voor de verkoper)l
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_34028705
Euh,
Dat zal vast, maar ik heb geen videorecorder en wat ik ook geprobeerd heb (in/uit/weet ik veel) dat heeft niet gewerkt.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:20:23 #8
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_34054528
Heb op zich wel interesse ¤ 50,-
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_34069056
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef zwahiel het volgende:
Heb op zich wel interesse ¤ 50,-
Staat als bod genoteerd
pi_34140281
Opmerking voor TS m.b.t. garantie: in mijn ogen moeten ze hem gewoon maken, ook al is de garantie verlopen. Daarom verleng ik ook nooit mijn garantie in de winkel, is echt geldverspilling. Als jouw tv b.v. kapot gaat na 3 jaar heb jij gewoon recht op een nieuwe omdat de gemiddelde levensduur van een tv 5+ jaar is, of je nu garantie hebt of niet. Dat heet in Nederland nu consumentenrecht. Je moet misschien in een winkel wel even boos worden maar uiteindelijk win je het altijd. Tenminsteb da's mijn ervaring
Bloed, zweet en tranen!
pi_34140872
Ik weet het, ik werk zelf in een winkel bij de klantenservice dus vertel mij niks over consumentenrecht maar bedankt voor 't meedenken

Een winkelier is verplicht een goed artikel te leveren en kan zich niet zomaar verschuilen achter de uitspraak 'de garantie is verlopen'. Probleem is alleen dat het apparaat gekocht is bij Megapool en die zijn nogal failliet, dus ik heb geen winkelier tegen wie ik me kan aan bemoeien - de Harense Smid heeft de uitvoering van alle garantiecertificaten overgenomen maar hoeft niks te doen met andere 'gevallen', en de fabrikant zelf (Samsung dus) hoeft wettelijk gezien ook niks meer te doen, per slot van rekening heb ik daarmee technisch gezien geen overeenkomst gesloten. (En dat is dan ook precies wat ze doen: helemaal niks.)

Uit mailtje van Samsung:
quote:
Dank u voor uw email met betrekking tot uw CW-21A083.

U heeft het toestel aangeschaft in augustus 2003. De normale fabrieksgarantie is daarom niet meer geldig.
Heeft u een extra garantie gekocht van Megapool? Dan kan er nog goed nieuws zijn. De firma De Harense Smid heeft de verplichtingen van Megapool overgenomen: zie www.harensesmid.nl. In Dongen en Breda hebben zij een filiaal.
pi_34141038
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:12 schreef jpg97 het volgende:
Oh, dan zal ik geen ProVision tv kopen
'k Heb nog een leuke Samsung voor je!
pi_34141331
Hoe diep is ie?
pi_34145216
Diepte is ± 48 centimeter.
pi_34156699
60 euro, maar dan kan ik hem vandaag/morgenmiddag nog ophalen...
pi_34306865
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:09 schreef Garin84 het volgende:
60 euro, maar dan kan ik hem vandaag/morgenmiddag nog ophalen...
Ik lees het nu pas
Heb overigens via een ander verkoopkanaal een bod ontvangen van ¤65!
pi_34316336
Ik heb er spijt van dat ik net een tv-kaart gekocht heb. Anders had ik hem graag afgehaald.
pi_34329424
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:57 schreef 51cent het volgende:
Ik heb er spijt van dat ik net een tv-kaart gekocht heb. Anders had ik hem graag afgehaald.
Wat voor TV-kaart? Want die zoek ik nog een
pi_34330190
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:34 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Wat voor TV-kaart? Want die zoek ik nog een
Hercules. Smart TV 3. Dat is dus een pci-kaart, inclusief afstandsbediening.
pi_34330331
Dude mn vriendin had precies dezelfde tv voor 80 euro overgekocht op marktplaats, en daar wis helemaal niks mis mee.
pi_34331807
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:00 schreef wegwerp2004 het volgende:
Dude mn vriendin had precies dezelfde tv voor 80 euro overgekocht op marktplaats, en daar wis helemaal niks mis mee.
Ik krijg zonder aanwijsbare oorzaak 4 verschillende apparaten met 3 verschillende kabels (waarvan 2 scart) niet aangesloten met beeld.
pi_34331887
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:56 schreef 51cent het volgende:

[..]

Hercules. Smart TV 3. Dat is dus een pci-kaart, inclusief afstandsbediening.
Hmm, oké... doe eens een leuk voorstel? (mits je 'm kwijt wil, natuurlijk)
pi_34344468
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:46 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Hmm, oké... doe eens een leuk voorstel? (mits je 'm kwijt wil, natuurlijk)
Nou, gezien het feit dat er voor je tv, naar eigen zeggen, ¤65 geboden is. Bied ik daarvoor in ieder geval ook 65-70euro.

Voor mijn tv-kaart wil ik toch eigenlijk wel 20-25euro hebben.

Kom je uit om een ruil + bijbetaling van zo 40-50euro van mijn kant.
pi_34345365
@51cent: vind ik wel een goeie deal, how about ¤45 + kaart = ruil? Mail me anders ff,
pi_34347165
gemaild.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')