Te koop: een televisie
![]()
De
Samsung CW21A083N met ø55cm vlakke ('plano') beeldbuis. En uiteraard afstandsbediening.
![]()
Da's zoeen:
maar dan met de aansluitingen aan de linkerkant van de kastWaarom gaat ie weg?Aansluiten van een extern apparaat (bijv. DVD-speler of video) gaat niet goed, zowel via scart als via de video-ingang. Waarschijnlijk een contactje los waardoor er wel geluid, maar geen beeld wordt doorgegeven, en da's toch redelijk essentieel bij het kijken van een DVD. Ik kan 'm niet zelf repararen. (Garantie is verlopen, wegens in aug 2003 gekocht bij Megapool, en reparatie is te duur t.o.v. het aankoopbedrag
![]()
dus vandaar.) En ik wilde toch al een andere
Waarom zou ik een tv willen met zonder video-ingang?Omdat er met het beeld verder helemaal niks mis is. De coax (antenne) ingang werkt prima dus signalen ontvangen is verder geen probleem, en er is verder niks mis met de weergavemogelijkheden. Ideaal als tweede tv dus, mits je er geen DVD-speler ofzo op wil aansluiten. (En als je dat wel wil, go ahead en repareer/soldeer wat je wil, iemand die er een beetje verstand van heeft kan 't ding vast zo weer aan de praat krijgen.)
En wat kost dat dan?Ik zou zeggen, doe een leuk bod, maar rond de ¤100 moet toch wel kunnen? (Zeker gezien de prijs van "slaapkamer tv's" in de winkels... of je kan natuurlijk ook naar de Blokker gaan en een ProVision televisie kopen voor ¤159
![]()
)
Waar staat 't ding?In Oosterhout (da's bij Breda, dus in West-Brabant). En nee, ik stuur 'm niet op.
![]()
Liefst afhalen, maar mits binnen acceptabele afstand wil ik 'm in overleg zelfs nog wel komen brengen ook.