eensch, maar als je ziek bent heb je die vitaminetjes noditg, dacht ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef KoudeVrouw het volgende:
Sinasappelsap is dan ook voor mietjes.
Inderdaad, het is gewoon een HOAX.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef KoudeVrouw het volgende:
Vitaminen zijn een verzinsel van de voedingsmiddelen industrie.
Ik poets daar ook mee, en ik moet zeggen dat de koffie daarna altijd even wennen is. Maar na 2 slokken smaakt het weer gewoon.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef Serious_Sven het volgende:
Met parodontax heb je er geen last van.
Net als dat zuivel goed voor je zou zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef KoudeVrouw het volgende:
een wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:33 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik raad 3 maal daags een pils aan.
Orale sex?quote:
Neeh, is een hoax. Vitaminen bestaan helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef TheThirdMark het volgende:
vitamines? daar hebben ze toch pillen voor?
Bron?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Neeh, is een hoax. Vitaminen bestaan helemaal niet.
Vind ik wel meevallen melk, alles wat zoet is, is gewoon viesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:43 schreef Toeps het volgende:
Melk.
Is nog steeds een publiekelijk geheim. Ik kan hier verder geen mededelingen over doen.quote:
Heb je dat van je vriendinquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:55 schreef webfreak het volgende:
Tandenpoetsen is een verzinsel van de tandpasta industrie.
Ja massol je lult strond, zit ik hier voor niks een appel te eten. Nee het moet wel gezond zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Is nog steeds een publiekelijk geheim. Ik kan hier verder geen mededelingen over doen.
Groetjes,
Een geloofwaardig en betrouwbaar persoon.
volgens mij loop jij met zwarte tanden op deze planeetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:55 schreef webfreak het volgende:
Tandenpoetsen is een verzinsel van de tandpasta industrie.
Bacteriën bestaan helemaal niet
Pure indoctrinatie. Omdat ze je altijd verteld hebben dat het gezond is denk jij nu ook dat het gezond is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef hetmoetmaar het volgende:
[..]
Ja massol je lult strond, zit ik hier voor niks een appel te eten. Nee het moet wel gezond zijn
Jaa en binnekort komt er cola uit de kraanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:02 schreef star_gazer het volgende:
Eten is gewoon een hoax, verzonnen door de voedselindustrieIk vind het zo 2005
Prachtig wat je ze kan doen gelovenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Is nog steeds een publiekelijk geheim. Ik kan hier verder geen mededelingen over doen.
Groetjes,
Een geloofwaardig en betrouwbaar persoon.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:04 schreef hetmoetmaar het volgende:
[..]
Jaa en binnekort komt er cola uit de kraan
En toen werd de mens steeds jonger, na het ontstaan van Fok....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef KoudeVrouw het volgende:
Heeft iemand ervaring met poepsex na het tandenpoetsenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Rochelen na het tandenpoetsen is een aanrader, dat smaakt naar lekker culinaire slagroom.
Gossie... heb je ook weer een wijze levensles geleerd... Volgende keer bier drinken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef frankium het volgende:
Na het tandenpoetsen is sinaasappelsap drinken vies!!!!![]()
![]()
![]()
Propaganda!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:30 schreef frankium het volgende:
[..]
eensch, maar als je ziek bent heb je die vitaminetjes noditg, dacht ik.![]()
Aaaah dat is echt zo smerig! Twee keer achter elkaar je tanden poetsen is echt nog smeriger dan sinaasappelsap drinken nadat je je tanden gepoetst hebt. Nooit doen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |