jouWquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef Tonie- het volgende:
ik vind jouw ook wel zielig
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef Caspian het volgende:
Lekker Breezah's afkraken. Alle gothics zijn depressief. Fuck die kankerskaters. Kuthippies. Manke Gangstahs. En al die rotzooi.
En dan word er weer een bash topic geopend over de ene of de andere groep, en voila: d'r staan weer mensen in de rij die willen laten weten hoezeer ze betreffende groep zielig vinden.
Maar word er een topic over hun eigen stijl geopend, en worden zij gebashed, dan is het ook weer niet goed. Iedereen is zielig, behalve jij en je stijlgenoten.
Optiefen, allemaal, of je nou skater, gangster of goth bent, kan me geen fuck schelen. Elkaar in z'n waarde laten is teveel gevraagt. Accepteren dat iemand een andere stijl heeft is te moeilijk.
En maar lekker kankeren op elkaar.
Dank je, maar ik zit hier al een groot aantal jaartjes hoor. Eerst ondere een andere nick, en nu deze.quote:
Zoek de verschillen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef Caspian het volgende:
Optiefen, allemaal, of je nou skater, gangster of goth bent, kan me geen fuck schelen. Elkaar in z'n waarde laten is teveel gevraagt.
Net zoals je postaantalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef Caspian het volgende:
[..]
Dank je, maar ik zit hier al een groot aantal jaartjes hoor. Eerst ondere een andere nick, en nu deze.
En Fok! is erg achteruit gegaan.
dat zag ik al aan je userid hoor, ik bedoelde meer zo is het gros van de fok!kertjes nu eenmaalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef Caspian het volgende:
[..]
Dank je, maar ik zit hier al een groot aantal jaartjes hoor. Eerst ondere een andere nick, en nu deze.
dat vraag ik me af, het is vooral groter geworden en misschien dus laagdrempeligerquote:En Fok! is erg achteruit gegaan.
En daardoor is de kwaliteit achteruit gegaan. Helaas.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
dat zag ik al aan je userid hoor, ik bedoelde meer zo is het gros van de fok!kertjes nu eenmaal
[..]
dat vraag ik me af, het is vooral groter geworden en misschien dus laagdrempeliger
quote:
Zijn wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef Tonie- het volgende:
ik vind jouw ook wel zielig
Dus alleen jij bent goed?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef Caspian het volgende:
Lekker Breezah's afkraken. Alle gothics zijn depressief. Fuck die kankerskaters. Kuthippies. Manke Gangstahs. En al die rotzooi.
En dan word er weer een bash topic geopend over de ene of de andere groep, en voila: d'r staan weer mensen in de rij die willen laten weten hoezeer ze betreffende groep zielig vinden.
Maar word er een topic over hun eigen stijl geopend, en worden zij gebashed, dan is het ook weer niet goed. Iedereen is zielig, behalve jij en je stijlgenoten.
Optiefen, allemaal, of je nou skater, gangster of goth bent, kan me geen fuck schelen. Elkaar in z'n waarde laten is teveel gevraagt. Accepteren dat iemand een andere stijl heeft is te moeilijk.
Kutgothicquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef Caspian het volgende:
Idd, jij bent tenminste consequent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef Caspian het volgende:
Optiefen, allemaal, of je nou skater, gangster of goth bent, kan me geen fuck schelen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef Caspian het volgende:
je bent nog achterlijketriangeljosti van het kamp uut mestreech vergetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef Afwazig het volgende:
Caspian is een kanker skater/gothic/gabber/alto/zwerver/boomknuffelaar/moslim.
komt doordat ze het niet kunnen na vertellenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef Poncho het volgende:
Gothics krassen niet. Het is een leugen! Een leugen zeg ik je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |