abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:52:30 #251
138453 Kaneelstok
Free fall flow, river flow
pi_34018816
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
|(@)(@)* * * *(@)(@) * * * |( @)
bier, worst, psychedelica, muziek en sex
pi_34018834
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:50 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Eh ontopic blijven..... bitch!
Ja vader..
I see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.
pi_34018855
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:53 schreef Krizzle19 het volgende:

[..]

Ja vader..
Hij zal al dat je strak was van onderen......
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:54:33 #254
138453 Kaneelstok
pi_34018890
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:53 schreef Rekkie het volgende:

[..]

you go girl
pi_34018894
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:53 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ach die naam van je doet vermoeden dat jij daar niet veel problemen mee hebt.
I see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:55:12 #256
136917 melvinkef
kjik tein ni ed legeips
pi_34018912
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef diep-in-de-war het volgende:
Ik dus vandaag onderweg naar amsterdam in mijn auto. Ik rij 120 waar je 100 mag (dikke onzin 3 baansweg). Zie ik in de verte de meest brakke politiebus ever. Dus ik dacht zo die heeft vast geen video apparatuur in zijn auto om mijn snelheid op te meten. Ik haal hem dus in, waarna ik moest uitvoegen. Gaat dat busje naast me rijden, ik netje door blijven rijden me van geen kwaad bewust. Haalt ie me in en zie ik een bordje "stop politie".
De politie en ik dus stoppen op de vluchtstrook, komt er een snor naar me toegelopen en zegt, ja we laten je stoppen omdat je rechts inhaalde een stukje terug. Ik nog zo van rechts inhalen waar heb je het over? Vraagt ie me rijbewijs, ik geven, tjokt ie weer terug naar zijn brakke busje. Hij bleef nogal weg, en ik zat me te bedenken van ik heb helemaal niet rechts ingehaald laat ik vragen of ie het op video heeft.
Dus ik stap uit loop naar die bus, zegt die snor ja je mag niet op de snelweg lopen wil je nog een bekeuring?
Ik weer terug naar me wagen. Komt ie naar me toe zegt ie ja je krijgt een bekeuring van 130 euro voor rechts inhalen. Ik zo ja heb je dat ook op video want ik weet van niks. Zegt ie nee dat hoeft niet we hebben het een stukje terug gezien.
Dus ik vroeg nog zo heb je nu een stijve piemel? Zei ie nee.
Vroeg ik heb je thuis ook zoveel te vertellen? Zei ie ja.
Ik zo woon je alleen? Zei ie niks meer.
Ik zo ik vind dat elke politie agent de ergste vorm van kanker moet krijgen (meen ik niet uiteraard, maar ik was best wel pissed). Zegt ie van ja je krijgt de acceptgiro vanzelf thuis. (Ik wist dat ie me niks kon maken omdat het een mening is).
Nu maar wachten op de bekeuring en bezwaar maken.

Fucking vrijdag de 13e.
Wat loop je nou te miepen man, je zegt zelf dat je 120 gaat waar je 100 mag, en dan ga je de politie nog stoer inhalen ook. De politie staat volledig in hun recht door jou dan een boete te geven wegens een verkeersovertreding. Hoe zou jij het vinden als elke auto ven hard zou rijden als ie zelf wil. Jij zou gek worden, om de paar seconden knallen er auto's op elkaar. Wees blij dat er politie is die dit kan voorkomen, en wie niet wil luisteren moet maar voelen(in je portemonee).

Jij bent volgens mij echt zo'n figuur die roept dat ze dan maar boeven moeten vangen, triest figuur ben jij
Eiw tid nak nezel, tfeeh neeg etieom mo deog sdnalreden et nerel.
ki fjirhcs oz tadmo ki teh kuel tdniv mo u et neppof.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:56:26 #257
138453 Kaneelstok
pi_34018950
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:55 schreef melvinkef het volgende:

[..]

Wat loop je nou te miepen man, je zegt zelf dat je 120 gaat waar je 100 mag, en dan ga je de politie nog stoer inhalen ook. De politie staat volledig in hun recht door jou dan een boete te geven wegens een verkeersovertreding. Hoe zou jij het vinden als elke auto ven hard zou rijden als ie zelf wil. Jij zou gek worden, om de paar seconden knallen er auto's op elkaar. Wees blij dat er politie is die dit kan voorkomen, en wie niet wil luisteren moet maar voelen(in je portemonee).

Jij bent volgens mij echt zo'n figuur die roept dat ze dan maar boeven moeten vangen, triest figuur ben jij

pi_34018953
quote:

[..]

Als je nou ff LEEST zie je dat het om het rechts inhalen gaat wat niet gebeurd is. Het te snel rijden is niet eens van belang in dit topic.

Jij bent volgens mij echt zo'n figuur die roept voor ze lezen, triest figuur ben jij
pi_34019123
quote:

[..]

dude lees me verhaal nog is rustig door
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:02:02 #260
138453 Kaneelstok
pi_34019132
pi_34019343
raddraaier
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:14:58 #262
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34019500
Mensen die een grote mond hebben tegen de politie

Die mensen doen ook hun werk maar.
Als ik op de roller zou moeten zou ik zeggen: kut :/ ( mits ik het voortijdig zie want dan zet ik hem gewoon ergens neer en kom ik hem later halen ).
Maar die man uitschelden zou ik niet doen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:16:57 #263
138453 Kaneelstok
pi_34019578
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:14 schreef Maikuuul het volgende:

Als ik op de roller zou moeten zou ik zeggen: kut :/ ( mits ik het voortijdig zie want dan zet ik hem gewoon ergens neer en kom ik hem later halen ).
pi_34019615
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:02 schreef Kaneelstok het volgende:
[afbeelding]
- Want die van een olifant is toch het langste
pi_34019644
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:14 schreef Maikuuul het volgende:

dus als jij te hard rijd op je brommertje en ze houden je aan.en ze hebben toevallig geen rollerband in de buurt en ze zeggen ja je reed net over het fietspad heen dat mag niet (terwijl je dat niet deed). zeg je oke agent ik beken dat ik fout zit kom maar op met die bekeuring?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_34019704
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:18 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

dus als jij te hard rijd op je brommertje en ze houden je aan.en ze hebben toevallig geen rollerband in de buurt en ze zeggen ja je reed net over het fietspad heen dat mag niet (terwijl je dat niet deed). zeg je oke agent ik beken dat ik fout zit kom maar op met die bekeuring?
Wat heeft die rolbank er mee te maken?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:22:12 #267
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34019745
Dan zeg ik : maar dat is helemaal niet zo.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:23:16 #268
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_34019780
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
Dan zeg ik : maar dat is helemaal niet zo.
lol jij bent zo al ¤150 waard
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_34019788
ja alsof dat zin heeft als ze dat ding al geschreven hebben. ze weten zelf ook wel dat ik er niet rechts voorbij ben gegaan.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:26:06 #270
138453 Kaneelstok
pi_34019852

+100
pi_34019929
mompelt iets over fuck the police
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:29:39 #272
19529 Fendy
True Spirit
pi_34019965
Ik had er eergisteren ook een voor zonder gordel rijden, ik snap de frustratie wel van de TS.
Agent : "zag je me niet achter je staan bij het stoplicht?"
Ik: "had het nog zin gehad hem even om te doen dan?"
Agent:" nee dat niet"
Ik: "wat zou dat voor nutteloze schijnheilige actie zijn dan?"
Agent:" ja...daar heb je wel gelijk in"
75 euro
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_34020007
daarom reed ik ook gewoon 120, dat kan makkelijk 20 km te hard, dan rij je netjes met het verkeer mee.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:32:21 #274
138453 Kaneelstok
pi_34020038
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:31 schreef diep-in-de-war het volgende:
daarom reed ik ook gewoon 120, dat kan makkelijk 20 km te hard, dan rij je netjes met het verkeer mee.
dan kan 40 kilometer te hard ook wel

als 20 km kan, kan+kan blijft toch gewoon kan of niet
pi_34021310
Goed dat je hebt gezegd dat je VINDT dat elke politieagent de ergste vorm van een zekere ziekte moet krijgen. Omdat het een mening is, kun je daarvoor niet (extra) bestraft worden.

De Nederlandse politie begint aardig op de Iraanse te lijken. In het verkeer moet je de politie namelijk 100 keer vrezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')