Ja vader..quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij zal al dat je strak was van onderen......
Ach die naam van je doet vermoeden dat jij daar niet veel problemen mee hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij zal al dat je strak was van onderen......
Wat loop je nou te miepen man, je zegt zelf dat je 120 gaat waar je 100 mag, en dan ga je de politie nog stoer inhalen ook. De politie staat volledig in hun recht door jou dan een boete te geven wegens een verkeersovertreding. Hoe zou jij het vinden als elke auto ven hard zou rijden als ie zelf wil. Jij zou gek worden, om de paar seconden knallen er auto's op elkaar. Wees blij dat er politie is die dit kan voorkomen, en wie niet wil luisteren moet maar voelen(in je portemonee).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef diep-in-de-war het volgende:
Ik dus vandaag onderweg naar amsterdam in mijn auto. Ik rij 120 waar je 100 mag (dikke onzin 3 baansweg). Zie ik in de verte de meest brakke politiebus ever. Dus ik dacht zo die heeft vast geen video apparatuur in zijn auto om mijn snelheid op te meten. Ik haal hem dus in, waarna ik moest uitvoegen. Gaat dat busje naast me rijden, ik netje door blijven rijden me van geen kwaad bewust. Haalt ie me in en zie ik een bordje "stop politie".
De politie en ik dus stoppen op de vluchtstrook, komt er een snor naar me toegelopen en zegt, ja we laten je stoppen omdat je rechts inhaalde een stukje terug. Ik nog zo van rechts inhalen waar heb je het over? Vraagt ie me rijbewijs, ik geven, tjokt ie weer terug naar zijn brakke busje. Hij bleef nogal weg, en ik zat me te bedenken van ik heb helemaal niet rechts ingehaald laat ik vragen of ie het op video heeft.
Dus ik stap uit loop naar die bus, zegt die snor ja je mag niet op de snelweg lopen wil je nog een bekeuring?
Ik weer terug naar me wagen. Komt ie naar me toe zegt ie ja je krijgt een bekeuring van 130 euro voor rechts inhalen. Ik zo ja heb je dat ook op video want ik weet van niks. Zegt ie nee dat hoeft niet we hebben het een stukje terug gezien.
Dus ik vroeg nog zo heb je nu een stijve piemel? Zei ie nee.
Vroeg ik heb je thuis ook zoveel te vertellen? Zei ie ja.
Ik zo woon je alleen? Zei ie niks meer.
Ik zo ik vind dat elke politie agent de ergste vorm van kanker moet krijgen (meen ik niet uiteraard, maar ik was best wel pissed). Zegt ie van ja je krijgt de acceptgiro vanzelf thuis. (Ik wist dat ie me niks kon maken omdat het een mening is).
Nu maar wachten op de bekeuring en bezwaar maken.
Fucking vrijdag de 13e.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:55 schreef melvinkef het volgende:
[..]
Wat loop je nou te miepen man, je zegt zelf dat je 120 gaat waar je 100 mag, en dan ga je de politie nog stoer inhalen ook. De politie staat volledig in hun recht door jou dan een boete te geven wegens een verkeersovertreding. Hoe zou jij het vinden als elke auto ven hard zou rijden als ie zelf wil. Jij zou gek worden, om de paar seconden knallen er auto's op elkaar. Wees blij dat er politie is die dit kan voorkomen, en wie niet wil luisteren moet maar voelen(in je portemonee).
Jij bent volgens mij echt zo'n figuur die roept dat ze dan maar boeven moeten vangen, triest figuur ben jij![]()
Als je nou ff LEEST zie je dat het om het rechts inhalen gaat wat niet gebeurd is. Het te snel rijden is niet eens van belang in dit topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:55 schreef melvinkef het volgende:
[..]
Wat loop je nou te miepen man, je zegt zelf dat je 120 gaat waar je 100 mag, en dan ga je de politie nog stoer inhalen ook. De politie staat volledig in hun recht door jou dan een boete te geven wegens een verkeersovertreding. Hoe zou jij het vinden als elke auto ven hard zou rijden als ie zelf wil. Jij zou gek worden, om de paar seconden knallen er auto's op elkaar. Wees blij dat er politie is die dit kan voorkomen, en wie niet wil luisteren moet maar voelen(in je portemonee).
Jij bent volgens mij echt zo'n figuur die roept dat ze dan maar boeven moeten vangen, triest figuur ben jij![]()
dudequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:55 schreef melvinkef het volgende:
[..]
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:14 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die een grote mond hebben tegen de politie
Die mensen doen ook hun werk maar.
Als ik op de roller zou moeten zou ik zeggen: kut :/ ( mits ik het voortijdig zie want dan zet ik hem gewoon ergens neer en kom ik hem later halen ).
Maar die man uitschelden zou ik niet doen
dus als jij te hard rijd op je brommertje en ze houden je aan.en ze hebben toevallig geen rollerband in de buurt en ze zeggen ja je reed net over het fietspad heen dat mag niet (terwijl je dat niet deed). zeg je oke agent ik beken dat ik fout zit kom maar op met die bekeuring?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:14 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die een grote mond hebben tegen de politie
Die mensen doen ook hun werk maar.
Als ik op de roller zou moeten zou ik zeggen: kut :/ ( mits ik het voortijdig zie want dan zet ik hem gewoon ergens neer en kom ik hem later halen ).
Maar die man uitschelden zou ik niet doen
Wat heeft die rolbank er mee te maken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:18 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
dus als jij te hard rijd op je brommertje en ze houden je aan.en ze hebben toevallig geen rollerband in de buurt en ze zeggen ja je reed net over het fietspad heen dat mag niet (terwijl je dat niet deed). zeg je oke agent ik beken dat ik fout zit kom maar op met die bekeuring?![]()
lol jij bent zo al ¤150 waardquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
Dan zeg ik : maar dat is helemaal niet zo.
dan kan 40 kilometer te hard ook welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:31 schreef diep-in-de-war het volgende:
daarom reed ik ook gewoon 120, dat kan makkelijk 20 km te hard, dan rij je netjes met het verkeer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |