Wijven poepen niet!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:33 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Juh, naja...en nu?Ik heb zin in bier.
bijhoudpostquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat hendig van je op een tvp te plaatsen![]()
me verontschuldigen voor iets wat ik niet deedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij doet dus gewoon stoer.
waarschijnlijk stond ie er van: "uuuhh ja agent, tuurlijk agent, ja agent ik zat fout, ik zal het nooit meer doen agent"
Sure. Maar jij denkt dat die anders gaat reageren als je a) geen bewijs hebt en b) al een afwijzing hebt gehad?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:33 schreef Dulk het volgende:
[..]
je mag het alsnog voor laten komen bij de kantronrechter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drank maakt meer kapot dan je lief is.... onder andere je geheugenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:34 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
me verontschuldigen voor iets wat ik niet deed![]()
Maar je haalt wel rechts in.... doe mij maar 2 bierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:36 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik drink niet maar dat maakt verder niet uit.
Ik hoorde net van de politie dat je rechts inhaalde op een 3-baansweg waar je maan 100 mocht terwijl je ook nog eens 120 reed. Aangezien rechts inhalen een hogere boete oplevert, pakten ze daarvoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:38 schreef diep-in-de-war het volgende:
?
zucht ten eerste als de OvJ het bezwaarschrift gewoon verscheurd zoals jij zegt, dan hoeft de TS de boete niet meer te betalen, dus dan wint de TS alsnog neem ik aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sure. Maar jij denkt dat die anders gaat reageren als je a) geen bewijs hebt en b) al een afwijzing hebt gehad?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:41 schreef nationx het volgende:
klote politie dat ze eens boeven of zo gaan vangen! al die vermiste personen eens zoeken of iets al dat onnozele gedoe vreselijk!!!!![]()
ze kunnen zich toch laten omscholenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
verkeerspolitie dude..... das wat anders als de boevenvangpolitie uit de Donald Duck
Ja en?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:45 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
ze kunnen zich toch laten omscholen
wel als ik overbodig blijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en?
Jij kunt toch ook laten scholen?
Dat doe jij toch ook niet?
Tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssss....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:48 schreef diep-in-de-war het volgende:
tot zover dit topic dus.
Eh ontopic blijven..... bitch!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:50 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssss....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |