Ja ik ken het .. ga ik meestal wat rondlezen op FOK! .. alsof je daar blij van word. Je ziet gewoon de verandering van mentaliteit van die gasten.. denk ik zo vaak van "Doe nou eens normaaaal dan"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vanmorgen was het best nog wel druk.... maar nu begint het weer stil te worden...
Bij jullie ook?
Er zitten dagen bij... was rond oud en nieuw... dan is er echt geen HOL te doen.. dan helpt internet zelfs niet
Ken je dat... open je een Internet Explorer venster en wil je gaan typen... heb je geen idee wat je nu weer moet opzoeken
Meissiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:52 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Zou wel willen posten maar hoe in hemelsnaam, daar heb ik een man voor.....![]()
manneke daar was ik weer......quote:
Ja, ik dacht dat je die wel leuk zou vinden.. plaatje van Phoe stond er niet meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:55 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
manneke daar was ik weer......
Heerlijk kind slaapt ahhh.... bedankt voor pic.. van Jasmijn![]()
Volgens mij bedoelen ze ook... Strol vast in Schiphol tunnelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:14 schreef Magneet het volgende:
Trein vast in de Schipholtunnel
moet Strol daar niet langs?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze ook... Strol vast in Schiphol tunnel
B.. post jij ff een foto, namens je vrouw, van jezelfquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:52 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Zou wel willen posten maar hoe in hemelsnaam, daar heb ik een man voor.....![]()
Wil je gaan shoppen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
B.. post jij ff een foto, namens je vrouw, van jezelf
Nee he?
neeeeeee.... dat laat ik aan jou en Brown over...quote:
Zo!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze ook... Strol vast in Schiphol tunnel
Ik hoop dat je stikt in je etenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:52 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |