Kijk, dáár wil ik nou over weten of hij toen ook al "zo" was. Kreeg hij zijn kaken wél van elkaar bij een spreekbeurt bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Tijdens de middelbare school 2 jaar met Dinand Woesthoff.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kijk, dáár wil ik nou over weten of hij toen ook al "zo" was. Kreeg hij zijn kaken wél van elkaar bij een spreekbeurt bijvoorbeeld?
Nou, zo bijzonder is het ook weer niet. Ik bleef zitten in de 2de klas athenuem en toen kwam ik in zijn klas. Ne atheneum 3 is hij naar overgestapt naar de HAVO (was op een scholengemeenschap)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
I bet you got something to say dan!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Kijk, dáár wil ik nou over weten of hij toen ook al "zo" was. Kreeg hij zijn kaken wél van elkaar bij een spreekbeurt bijvoorbeeld?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:45 schreef fallrite het volgende:
Nee, tenzij iemand dat binnenkort nog wordt![]()
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:56 schreef the900 het volgende:
Een van mijn beste vrienden van vroeger wordt later beroemd.
Jij moet in Huizen wonenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:41 schreef Razor21 het volgende:
Ik niet echt, athans op de basischool zat ik bij de 2 dochters van Wilbert Gieske in de klas.
Hij speelt Robert in GTST.
En hij heeft nog geholpen om een musical te bedenken in groep 8.
En een van die dochters zingt (of zong) in een meidengroepje geloof ik paar jaar terug.
Ja ook goed weet ik veel hoe je dat schrijftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:32 schreef Yeahinho het volgende:
Krunolds?Bedoel je niet Grunholz?
Wel gaaf om daar door gepanneerd te worden in de pauze trouwens.
You lucky bastard *.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Caro Lensen, die zie je nu in bijna ieder tv programma
Waar heb jij op school gezeten danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:50 schreef steve2003 het volgende:
niet bij een BN'er, wel nij buitenlandse bekende mensen
zoons van de sjeik van Dubai, zoon en dochter van de president van kazakhstan, zoon van ex president van mexico, zoon van vice president van Kenya, etc.
Zwitserlandquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar heb jij op school gezeten dan![]()
heheh jamie werd echgt gepest... ik kwam wel eens op het maartens.. kende mensen daar..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef haagse_elfje het volgende:
bij 2 stuks:
Erik Bouwman en Jamie van Di-rect
alle twee op de havo op het St-Maartens College in Voorburg o wat een feest....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |