http://games.fok.nl/news.php?newsid=8589quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
en waar werd dat gepost?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:12 schreef SterkStaaltje het volgende:
vergeten onder je kloon in te loggen?
Dadelijk gaan ze nog vertellen dat ik er verplicht minimaal een half uur per dag mee moet spelen. Ik heb geen Xbox360 dus dan zal ik er mee moeten gaan frisbee'en in de tuin.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wat is dat voor een achterlijke onzin dat je de gewonnen prijzen niet mag verkopen? Je moet toch zelf weten wat je ermee wil doen. Stel je gaat er een paar maanden mee spelen bent het zat en wil het vervolgens verkopen dan heb je een probleem hier op Fok! hahahahahah![]()
Je zou die CD in de magnetron moeten leggen op 750 kw en dat filmen. Eens kijken hoeveel nerdjes gaan huilen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Het staat nog in de FAQ ook dat je de prijzen niet mag verkopennou ja dan verkoop ik 'm maar niet he.
Dan nemen ze op in de FAQ:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je zou die CD in de magnetron moeten leggen op 750 kw en dat filmen. Eens kijken hoeveel nerdjes gaan huilen.
Waar moet ik dan op bieden? Een xbox360 spel is altijd leuk om iemand blij mee te maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:28 schreef calvobbes het volgende:
Waarom ga je op een Xbox spel bieden als je niet eens een Xbox hebt?
Is dat een synoniem voor "Maikuuul-topic"?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt "ik-doe-net-alsof-ik-stoer-ben-topic"
Met een beetje bieslook zal het best te doen zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan nemen ze op in de FAQ:
Het is niet toegestaan de gewonnen prijzen te bakken, braden, of op enig andere manier te bereiden als voedsel.
Volgens mij stoppen ze er een beetje vergif in, als consumptiebeveiliging.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Met een beetje bieslook zal het best te doen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |