abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34010584
Heeft die lul meegedaan met de kerstprijsvraag op Fok!games, daarmee 173 punten verdient, en waarschijnlijk ergens in de top 10 geeindigd. Nou kan ie dus meedoen aan de internetveiling met die punten. En nou heeft ie gisteren op het allerallerallerlaatste moment geboden op Project Gotham Racing voor de Xbox360, een van de meest dure prijzen. Iedereen is nou pissed op 'm want hij kaapte het spel weg voor de neus van een aantal echte liefhebbers en hij heeft niet eens een Xbox360!!!!!1111 Hij gaat dat spel gewoon verkopen voor keiharde cash. Gaat die triangeljosti een DV camera van het geld kopen zegt ie.. Wat een vieze loser
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_34010608
American_Nightmare is met hoofdletters sukkel
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_34010625
vergeten onder je kloon in te loggen?
  Donald Duck held vrijdag 13 januari 2006 @ 13:12:42 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34010656
en waar werd dat gepost?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34010694
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
en waar werd dat gepost?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8589
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:13:50 #6
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34010711
verkapt V&A topic?
Bij tijd en wijle aanwezig...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:14:06 #7
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34010722
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:12 schreef SterkStaaltje het volgende:
vergeten onder je kloon in te loggen?

Die fout ook weleens gemaakt
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:15:18 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34010769
Op 13-01-2006 @ 12:22 schreef truSteh:
[...]

Verkoop van gewonnen prijzen is verboden. Ook lekker slim om dat zo te zeggen.

Verboden? Volgens mij mag ik zelf bepalen wat ik met mijn prijzen doe.
Ik zie overigens niet in wat er mis mee is. Er zat gewoon geen prijs bij waar ik echt iets aan heb, dus dat los ik op door een van de meest waardevolle prijzen te winnen en het geld wat ik eraan verdien bij te leggen bij iets waar ik wel wat aan heb; een mini DV camera in dit geval. En over die teleurstelling, sja dat spijt me, maar ik heb tijd genoeg erin gestoken om deze prijs te kunnen winnen hoor.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_34010946
Wat is dat voor een achterlijke onzin dat je de gewonnen prijzen niet mag verkopen? Je moet toch zelf weten wat je ermee wil doen. Stel je gaat er een paar maanden mee spelen bent het zat en wil het vervolgens verkopen dan heb je een probleem hier op Fok! hahahahahah
pi_34010993
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wat is dat voor een achterlijke onzin dat je de gewonnen prijzen niet mag verkopen? Je moet toch zelf weten wat je ermee wil doen. Stel je gaat er een paar maanden mee spelen bent het zat en wil het vervolgens verkopen dan heb je een probleem hier op Fok! hahahahahah
Dadelijk gaan ze nog vertellen dat ik er verplicht minimaal een half uur per dag mee moet spelen. Ik heb geen Xbox360 dus dan zal ik er mee moeten gaan frisbee'en in de tuin.
pi_34011059
Je zou m onopvallend buiten Fok om kunnen proberen te verpatsen. Dan schop je niet tegen gevoelige gamertjes-schenen....
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_34011087
tis gewoon een slimme actie, klaar. Niet zeiken, alle zielige game-nerdjes die naast de pot pissen, had je maar beter je best moeten doen.
pi_34011105
Zodra je het gewonnen hebt en bij je thuis, is het gewoon van jou hoor neem ik aan, wat willen ze doen om je te stoppen om het te verkopen? Chips erin om het te traceren? Moet niet treuriger worden

Stel ik win nu een dikke auto, ik verkoop hem gelijk, ik heb nooit het geld om hem te onderhouden, dan verkoop ik hem wel en kijk ik voor een ander leuk autootje of ik zet t op mn spaarrekening
† The 3 Kings †
pi_34011163
Het staat nog in de FAQ ook dat je de prijzen niet mag verkopen nou ja dan verkoop ik 'm maar niet he.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:26:42 #15
15958 steenz
Natalies konijntje
pi_34011252
Je mag ze iig niet verkopen via FOK!. Voor de rest valt het allemaal lastig na te gaan natuurlijk.
“There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.” -- Steven Wright
“Trying is the first step towards failure.” -- Homer J. Simpson
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:26:54 #16
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34011258
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Het staat nog in de FAQ ook dat je de prijzen niet mag verkopen nou ja dan verkoop ik 'm maar niet he.
Je zou die CD in de magnetron moeten leggen op 750 kw en dat filmen. Eens kijken hoeveel nerdjes gaan huilen.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:26:56 #17
15958 steenz
Natalies konijntje
pi_34011259
Oh en, ik ben het eens met de OP
“There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.” -- Steven Wright
“Trying is the first step towards failure.” -- Homer J. Simpson
pi_34011314
Waarom ga je op een Xbox spel bieden als je niet eens een Xbox hebt?
pi_34011363
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef Poncho het volgende:

[..]

Je zou die CD in de magnetron moeten leggen op 750 kw en dat filmen. Eens kijken hoeveel nerdjes gaan huilen.
Dan nemen ze op in de FAQ:

Het is niet toegestaan de gewonnen prijzen te bakken, braden, of op enig andere manier te bereiden als voedsel.
pi_34011426
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:28 schreef calvobbes het volgende:
Waarom ga je op een Xbox spel bieden als je niet eens een Xbox hebt?
Waar moet ik dan op bieden? Een xbox360 spel is altijd leuk om iemand blij mee te maken.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:31:20 #21
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34011456
Verkapt "ik-doe-net-alsof-ik-stoer-ben-topic"
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34011490
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt "ik-doe-net-alsof-ik-stoer-ben-topic"
Is dat een synoniem voor "Maikuuul-topic"?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:32:00 #23
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34011492
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan nemen ze op in de FAQ:

Het is niet toegestaan de gewonnen prijzen te bakken, braden, of op enig andere manier te bereiden als voedsel.
Met een beetje bieslook zal het best te doen zijn.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:32:13 #24
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_34011503
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef steenz het volgende:
Oh en, ik ben het eens met de OP
De TT bedoel je, mag ik hopen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_34011533
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef Poncho het volgende:

[..]

Met een beetje bieslook zal het best te doen zijn.
Volgens mij stoppen ze er een beetje vergif in, als consumptiebeveiliging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')