abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34009588
Op zich een mooie, snelle lens, maar een nogal impulsieve aankoop (en vooral ook prijzig).
Eerst de nadelen:
Op de lens zitten enkele stofjes, makkelijk te verwijderen met een lensdoekje (ik ga er niet aan zitten, want ik ben bang dat er dan meer stofdeeltjes op komen.
De goudkleurige verpakking bevat een scheurtje aan de zijkant (dus als je een puntgave verpakking zoekt is dit niet interessant.

Dan de positieve kanten:
De lens is slechts 1 keer gebruikt. Het was blijkbaar toch niet interessant genoeg, maar de foto's waren mooi scherp, en de lens werkt perfect.
Er zit een opbergkoker bij, stijlvol al zeg ik het zelf.
Deze had ik origineel besteld bij Foto Konijnenberg, met aankoopbon.

De aankoopbon dateert van 26-11-2004.
De nieuwprijs was 895¤
Bij Foto-Konijnenberg is de lens op dit moment te vinden voor 1049¤ of 975¤ (import) bij nummer 77S.
Ik weet niet meer zeker of ik de import-versie heb, maar gezien de gestegen prijzen, zal ik niet veel lager gaan zitten dan de aanschafprijs.
Mijn vraagprijs is 800¤
Alleen op te halen in Koedijk(gemeente Alkmaar).
(ik heb geen vervoer, en zal niet verzenden, daar een lens als deze nogal kwetsbaar is)

Hier volgen nog enkele foto's:

Bij Ken Rockwell staat tevens een handige review: http://www.kenrockwell.com/nikon/80200.htm

Alvast bedankt.
@luna
pi_34011099
Helaas geen interesse (heb 3 weken gelee al de Sigma variant aangeschaft ), maar ik wil even benadrukken dat dit echt een fantastische lens is _o_
Deze lens is zijn geld zeker waard
pi_34012096
Overigens is deze lens eventueel om te ruilen tegen een snelle portretlens, uiteraard met (dikke) bijbetaling van jouw kant (vaste brandpuntsafstand).
@luna
  FOK!fotograaf vrijdag 13 januari 2006 @ 17:22:00 #4
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_34019736
Je zoekt een nog snellere portretlens? F2.8 was niet voldoende?
een 85 1.8 ofzo?

't is een mooie lens, ik zou 'm graag hebben, maar 't geld ontbreekt.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_34021431
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:22 schreef Xilantof het volgende:
Je zoekt een nog snellere portretlens? F2.8 was niet voldoende?
een 85 1.8 ofzo?

't is een mooie lens, ik zou 'm graag hebben, maar 't geld ontbreekt.
Ik zat te denken aan bijvoorbeeld de 50MM 1,8 of 1,4.
Eentje waarmee je binnenshuis scherpe foto's kan maken zonder dat je persé een statief nodig hebt.
Ik heb nu alleen een standaardlensje daarvoor, en die is niet echt geschikt.
Edit: overigens verwacht ik de lens niet al te snel te verkopen, als je er 800¤ voor over hebt, kan je ook in termijnen betalen oid.
Ik wil iig. ff afwachten hoe het loopt, of er meerdere geinteresseerden zijn, het is niet zo dat ik er persé vanaf moet.

[ Bericht 17% gewijzigd door boempa op 13-01-2006 18:31:44 ]
@luna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')