uh?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
pauper ga dan ook gewoon naar de echte ambachtelijke bakker.
Gedaan en de conclusie blijft hetzelfde. Je loopt eerst de AH in om te kijken of je goedkoop een lekker broodje kan scoren en als blijkt dat het je niet aanstaat ga je klagen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:43 schreef AHLY-ALU het volgende:
[..]
uh?![]()
Anders lees je het even... patser
Lees dan nog maar weer een keerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Gedaan en de conclusie blijft hetzelfde. Je loopt eerst de AH in om te kijken of je goedkoop een lekker broodje kan scoren en als blijkt dat het je niet aanstaat ga je klagen.
AH-kindjes![]()
Ja, er staat dat ik het gekocht heb he?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Gedaan en de conclusie blijft hetzelfde. Je loopt eerst de AH in om te kijken of je goedkoop een lekker broodje kan scoren en als blijkt dat het je niet aanstaat ga je klagen.
AH-kindjes![]()
Las ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:55 schreef sr_firewire het volgende:
Ik las balzak....
Schrijf ik dat je het gekocht hebt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:47 schreef AHLY-ALU het volgende:
[..]
Ja, er staat dat ik het gekocht heb he?
En goedkoop is het ook niet
Behalve dat albert in de hel demonen-lullen pijpt voor kleingeld...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:05 schreef Radjesh het volgende:
niks mis met de AH
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
AH-kindjes![]()
zzz waar heb je het dan over idioot...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:58 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Schrijf ik dat je het gekocht hebt?
Volgens mij heeft het het over Oneigenlijk Gebruik van hoofdletters.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:43 schreef AHLY-ALU het volgende:
zzz waar heb je het dan over idioot...
ga ergens anders trollen![]()
Las ik ook ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:55 schreef sr_firewire het volgende:
Ik las balzak....
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
Oerbrood heerscht.
hehehe...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:54 schreef dahei het volgende:
Ik heb die shit wel eens geprobeerd. Volgens recept in een goede over gebakken. Dus ik zet daarna het lekker ruikende brood op tafel (naast het ei en jus de orange). Ik pak een sneetje (van het brood) en begin te smeren. Ik neem een hap... Blijt het brood nog helemaal bevroren van binnen....
Nee.. Dit brood heeft niets toe te voegen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |