ZIjn die er echt niet meer? Wij zijn namelijk ook al een hele tijd op zoek naar gewone naturel Bugles in zo'n grote doos, maar ze zijn echt nergens meer te vinden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:03 schreef Charmian het volgende:
Wat ik jammer vind is dat je die bugles in die dozen niet meer hebt. Tegenwoordig zit overal een extra smaakje aan.
Die heb ik echt nog nooit gezien, hoe lang is dat geleden?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:41 schreef jpg97 het volgende:
Jaaa die dozen bugles waren
maar helaas niet meer verkijgbaar
[afbeelding]
De eerste keer dat ik ervan hoorde was ooit op Fok. Het lijkt me ook echt enorm slecht voor je flikker, zoals m'n pa dat zou zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:05 schreef JackHerrer het volgende:
Bugles moet je wel met Danish chef eten, alleen ik vraag me af wie er met deze combinatie is gekomen? Want volgens mij doet iedereen het, maar het moet toch ergens vandaan gekomen zijn.
Bugles zijn nog steeds te koop alleen hebben ze een andere verpakking gekregenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:41 schreef jpg97 het volgende:
Jaaa die dozen bugles waren
maar helaas niet meer verkijgbaar
[afbeelding]
Gewone naturelletjes? Waar dan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bugles zijn nog steeds te koop alleen hebben ze een andere verpakking gekregen![]()
Hoor net dat het alleen natcho chees en sweet chilli is. Maar volgens mij was natcho cheese de orginal of niet?quote:
Nee, die in dozen waren zonder toegevoegd smaakje, alleen een beetje zout.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoor net dat het alleen natcho chees en sweet chilli is. Maar volgens mij was natcho cheese de orginal of niet?![]()
Mmmm, dan zijn ze er niet meer denk ik. Ik ken eigenlijk alleen de Natcho Cheese als orginele .....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, die in dozen waren zonder toegevoegd smaakje, alleen een beetje zout.
Klopt! naturel en zwitserse kruiden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:41 schreef Trigalti het volgende:
Nou... wij verkopen et ook.. PLUS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |