me2quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:21 schreef Tique3 het volgende:
Verkoop je ook los?
Ik ben wel geīnteresseerd in een van de frontjes namelijk.
sorry ik las over je vraag heen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:39 schreef Tique3 het volgende:
2e keer: Verkoop je ook los, ik ben geīnteresseerd in de frontjes (gewoon 1 setje dus)?
omdat mijn setje dan nietmeer compleet isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:43 schreef Tique3 het volgende:
Mag ik vragen waarom je dat extra setje niet los wilt verkopen?
En als het frontje nog heel is en je wilt er over nadenken wil ik ¤10 incl. verzendkosten bieden. (moet het wel incl. toetsenbordje zijn)
hoe doe je dat danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:11 schreef Tique3 het volgende:
ow shit.. daar ben ik nou juist naar op zoek..
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb alweer bijna mijn 2e toetsenbordje versleten..
toetsjes afgesleten, redelijk slap enzo
Bij die daarvoor was de 0 er afgevallen![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:38 schreef Tique3 het volgende:
Je 0 toets zit alleen aan de bovenste rand vast, als je die nu veel gebruikt en dat combineert met het stoppen van je nagel aan de de onderkant van de toets zodat hij voorzichtig omhoog komt...
ik schat 1,5 jaar oud, staat: zeer goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:24 schreef Hanneke1983 het volgende:
hoe oud, welke staat enz?
nee momenteel effe niet, ophalen in landgraaf is een optie, evenals het ophalen bij alle stations beneden Utrechtquote:Op maandag 16 januari 2006 18:34 schreef Ayen het volgende:
Heb je misschien een foto van het toestel zelf? (niet 1tje die van i-net geplukt is )
Op te halen in Landgraaf of is er ook nog een andere mogelijkheid?
doos heb ik vast nog ergens liggen, bon niet, geen idee waar die is gebleven, waarschijnlijk bij de vorige eigenaarquote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef Justme33 het volgende:
is het met doos en bon enz. ?
Ik wil hem wel ruilen voor mijn 7600
80 is te weinig. Tomtom en Route 66 draaien hier niet op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef Ayen het volgende:
Ik bied bij deze ¤ 80,-
Werkt TomTom / Route 66 of zoiets er trouwens op?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |