Met ervaringen als deze kan je je vrienden- en kennissenbestand grondig filteren. Argumenten als "ik heb slecht geslapen" halen het gewoon niet. Er moet minstens iemand doodgaan in de 1e graad van de familie voordat ik me laat afschepen zonder consequenties.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:25 schreef sandermans het volgende:
Wat word ik dáár ziek van eh!
Spreek je af, om 10 uur gaan we weg, kom je daar om 10 uur, bel je dat je er bent!
En wat zeggen ze gvd.. 'ja ik ga niet, ik heb godse slecht geslapen..'
Bedenk dat verdomme voordat ik bij je ben, hoerrrr!![]()
Waar wilde je heen dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:25 schreef sandermans het volgende:
Spreek je af, om 10 uur gaan we weg, kom je daar om 10 uur, bel je dat je er bent!
Ik ging mijn oude brommer spullen verkopen..quote:
Ik ben ook zo'n iemand die op het laatste moment afhaakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:25 schreef sandermans het volgende:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n iemand die op het laatste moment afhaakt.
Vinden mensen niet echt leuk.![]()
Eensch, ik bedoel. Alsof je echt niet 1 kwartier eerder kunt beginnen met rukken zodat je wel optijd bentquote:
Dat is shit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Afspreken om om 10 uur te gaan, eindeloze discussies voeren om partnerlief dan rond de klok van 9 uit bed te krijgen.
Vervolgens hele dag partner die sjaggi is, omdat ie te weinig slaap heeft gehad.
Stumperd, die ken je wel........quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:37 schreef electricity het volgende:
ik erger me ook altijd rot aan dat soort acties. heb er ook wel enigszins ervaring mee, maar gelukkig ken ik geen mensen die dit structureel doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |