Bij de apotheek kan je 5ml spuitjes kopen. Doe je wat van dat spul daarin en dan in zijn bekje spuiten. (niet erg fijn om de doen, maar ja, als het moet....)quote:
jij niet alleeen vrees ikquote:Op maandag 10 april 2006 13:50 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind 't echt vreselijk lang duren.......
Dat gevoel bekruipt mij ook, maar ach als het binnenkort maar goed aan elkaar zit allemaal, een kleine manke nelis is ook niet ergquote:Op maandag 10 april 2006 17:13 schreef SCH het volgende:
Het duurt ook veel te lang en ik heb ergens ook het gevoel dat het niet meer helemaal goed komt.
Die pols is óók stijf gebleven, maar hij kan zich er prima mee redden hoor. Kwestie van je een beetje behelpen enzo.quote:Op maandag 10 april 2006 17:13 schreef SCH het volgende:
Het duurt ook veel te lang en ik heb ergens ook het gevoel dat het niet meer helemaal goed komt.
Heb ik óók gehad, ik had een oudje dus schafte me een nieuwe aan en toen zat ik een week in de problemen die nu eindelijk opgelost lijken, ik bleek 2 prob te hebben en dat was nogal verwarrendquote:Op donderdag 27 april 2006 10:55 schreef Bluezz het volgende:
SCH had puterprobs,
quote:en toen ie weer mocht posten is ie weer geband
Gelukkigquote:Maar het gaat nog ong. hetzelfde met hem, hij is wel door Zuslief aangevallen in de tuin, maar ik geloof niet dat ie daar iets aan overgehouden heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |