hehehe *lach*quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
Hechtinkjes zijn er uit, wat is hij toch geweldig. Hij moppert een beetje maar lijkt het wel te begrijpen.
Deze dierenarts is een nogal bruine meneer die heel grappig praat "staute poesj" ---> ik durfde niet te vragen of hij ook een Somali is
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
Hechtinkjes zijn er uit, wat is hij toch geweldig. Hij moppert een beetje maar lijkt het wel te begrijpen.
Deze dierenarts is een nogal bruine meneer die heel grappig praat "staute poesj" ---> ik durfde niet te vragen of hij ook een Somali is
Inderdaad ja. Hij zat steeds even aan zijn neus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
![]()
Stoute poes ? Maakte hij van z'n neus ? GRRRRRRRRRR enzo ? Komt me bekend voor.
wel klote dat dan straks de ophokplicht voor katten geldt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
Het gaat prima - hij wordt met de dag drukker en levendiger en taalt steeds meer naar buiten.
BaaSCHje heeft nu ook last van zijn voetje dus er lopen er 2 kreupel.
Het zal nog wel een toer worden de komende weken om hem binnen te houden.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel klote dat dan straks de ophokplicht voor katten geldt.
ja dat wordt nog een mooie column zo.quote:
Gelijk heeft ie daar kun je nog 'ns wat van opsteken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef SCH het volgende:
Hij is ook zo slim. Hij kijkt altijd naar 2 voor 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |