Hou het ff in de gaten, en bel anders even de DA?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:37 schreef SCH het volgende:
Vanochtend maakten we ons zorgen: hij was nogal rustig voor zijn doen en at nauwelijks en deed helemaal geen moeite de bench uit te gaan als ik hem openmaakte en volgens Nick focuste hij ook niet.
Net maar even een vrouw van een straatje verder gevraagd te gaan kijken, die heeft een half uurtje bij hem gezeten en volgens haar spinde hij er op los en ging lekker voor de kachel liggen.
Ik heb Bluezz foto's gestuurd want heb zelf geen idee hoe die hier te plaatsen
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:19 schreef Bluezz het volgende:
-edit- je kan het al zelf zie ik, grote jongen
o gussie, nou tis wel beter voor hem dat hij rustig is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig zijn de laatste prikjes nu gegeven
Hij zal wel meer pijn hebben dan de eerste breuk, getuige het wassen en dat ie zo rustig is![]()
Kijk es bij je usericons manager, bij mij waren ze allemaal wegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:08 schreef maril het volgende:
off topic veel avantars doen het niet. komt dat nog goed?
hellup die van mij zijn óók verdwenenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk es bij je usericons manager, bij mij waren ze allemaal weg![]()
:\'(quote:Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef SCH het volgende:
Het gaat niet zo goed op het moment. Zijn pootje, het stukje waar de nagels zitten is enorm opgezwollen, ongeveer 3 tot 4 x zo dik als de ander. Er is een kans dat zich oedeem ontwikkelt en dat zou heel erg zijn. We knijpen nu op doktersadvies om de zoveel tijd 5 minuten in de poot en houden hem in het verband.
Morgen om 10.00 ga ik maar weer even met Djamu langs de kliniek. Deze tweede breuk heeft hem wel een flinke optater gegeven. Hij vindt ons ook niet zo lief meer, telkens als hij uit de bench mag, moeten we iets vervelends van hem
Maar we houden de moed erin, ons zorgenkindje heeft een sterk karakter en zeurt en jammer verder niet en slaat alles nog steeds met verwondering gade.
Redelijk gewoon.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:36 schreef deedeetee het volgende:
Voelt zijn voetje erg warm aan of koud, of * gewoon * ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |