Aww. Kun je niet slapen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had allang op bed moeten liggen [afbeelding]
En wat ga je nu doen dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zoiets, studieontwijkend gedrag, ook
*dekentje pak*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb me ziek gemeld... *snotter*
Ik zou zo naar je toe komenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*dekentje pak*
*sinaasappeltjes uitpers*
*Vlarpje instop*
Zow...
Haha je bent welkom hoor... ben toch thuis dit weekendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou zo naar je toe komen
Maar ik moet thuis blijven want er gaat vandaag zo'n hoer van Argo Advies bellen. Vergeleken bij het GAK zijn deze mensen nogal gehaaid in je aan het werk zijn te krijgen als je ziek bent
Mja, ziek zijn kost geld.. en alles wat geld kost dat moet "opgelost" worden bij Alternatequote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:41 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Haha je bent welkom hoor... ben toch thuis dit weekend
Apart. Ik werd helemaal niet gebeld toen ik ziek was... ja m'n afdelingshoofd eventjes om te vragen hoe het ging. Geen Arbo, geen GAK... niets.
Tja, daar is het een winkel voor he... winst makenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ziek zijn kost geld.. en alles wat geld kost dat moet "opgelost" worden bij Alternate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |