abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_34951528
Monique toen ze van plan was om naar huis toe te gaan, zei ze tegen Anita "We zijn minukels"heeft ze daarna nog een keer herhaald. De volgende dag zei ze het goed, "minkukels"
pi_34953704
Ferri: "ik werd vanmorgen wakker met een odol... ik wist niet wat ik er mee moest doen.

Ik kijk om me heen... en zie al die camera's... dus ik met mijn handen in de lucht. Ze filmen alles".



(gehoord door FB)
pi_34956107
Ferry: een semi-odol van John is een echte voor de kijkers

pi_34977959
Ferri tegen de gasten van de line dance avond: "of een babbeltje maken met de wereldberoemde Viola Holt, wie wil dat niet".
(steken verschillende mensen hun vinger op)


pi_34982679
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef SuperMOM het volgende:
Ferri tegen de gasten van de line dance avond: "of een babbeltje maken met de wereldberoemde Viola Holt, wie wil dat niet".
(steken verschillende mensen hun vinger op)


whehehe.
Ik wil best een praatje met haar maken anders, alleen zij niet met mij vrees ik
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34986651
Viola: 2 ouwe taarten is genoeg
Bonnie ; spreek voor jezelf
John: Bonnie ziet er nog heel jeugdig uit
Viola: ok 1 ouwe taart
pi_34986991
Van de SC van 9 februari tijdens de ski hut avond en Theo met zijn maatjes:

Theo legt uit:
"jongens er word een programma gemaakt, we gaan een discussie in scene zetten want dat willen ze uitzenden". De mensen achter de schermen willen het laten lijken op een Hotel, dus ontvangst, meeting en straks feest".

Gasten:"Oh we begrepen het al niet echt waar we over moesten praten".

pi_35018367
Ze hebben het over duiken:
Viool: ik ben bang voor die gasflessen...
Ferri: Nou Viool ik hoop toch niet dat je met een gasfles duikt

pi_35026308
Viool geeft "stylingtips" aan Bonnie voor haar flat: "hier zit een muur, die muur is heel belangrijk"


Bonnie had ook een slimme opmerking.... "aan de kant waar het raam zit komt er licht binnen"

pi_35026869
Anita die denkt dat een paard meer dan 1 PK heeft. Geinig hm. Ze denkt natuurlijk: 'Mijn paarden zijn zo sterk, die hebben vast wel 10 PK!'.

Theo die zegt: 'Wie zich inzet onder mijn leiding, daar heb ik respect voor. Die mag mij een eikel noemen'. Wat is dat voor een logica???

Bonnie: 'Eeeeeh, uuuuuuh, aaaaaah, eeeeeeh, uuuuuuuuuh, eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh'. Beetje last van de 'eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh'- ziekte.

Anita, nadat iemand iets vier keer heeft uitgelegd: 'Oooooooh, bedoel je dat!'. En dat dan 50 x op een dag!

Theo: 'Je moet geen slang met voeten tekenen' - tja, ??????????????????????
'Elk mens heeft de plicht om zelfstandig te denken'.
pi_35081410
Viola over de indeling voor de Frans Bauer avond:"gebruik maar plastic bordjes dat past wel bij Frans".
pi_35091674
Uit het streamverslag van Sjet:

" De dames gaan weer aan de slag. Frans vraagt nog bezorgt wanneer de hoteliers nou gaan eten. Want je moet wel goed eten hoor.
Waarop Viola zegt dat ze vaak niet aan eten toe komt. "

Fiool komt vaak niet aan eten toe
pi_35095490
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:07 schreef kissa het volgende:
Uit het streamverslag van Sjet:

" De dames gaan weer aan de slag. Frans vraagt nog bezorgt wanneer de hoteliers nou gaan eten. Want je moet wel goed eten hoor.
Waarop Viola zegt dat ze vaak niet aan eten toe komt. "

Fiool komt vaak niet aan eten toe
pi_35096177
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:34 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Niet te geloven toch?
pi_35129135
Diana (zangeres voor de Hollandse avond): "wat een toestand om hier binnen te komen".
Viola: "Ja, beveiliging hè"
Diana: "Lijkt de kluis van de Notre Dame wel"

pi_35203805
Eerst ff in mijn ballen krijpen........zegt Ferri als hij hoog moet zingen (ze moeten zangles volgen)

Uit de SC geplukt:

Viool tegen de mensen die zangles geven:
Spek eten is ook goed voor je stem he...toch....??

Die mensen kijken eraan als of ze denken "mens,waar heb je het over"

[ Bericht 52% gewijzigd door SuperMOM op 17-02-2006 22:09:24 ]
pi_35209874
" Viool tegen de mensen die zangles geven:
Spek eten is ook goed voor je stem he...toch....?? "

Ze is toch boeddhist en vegetarier? En ze eet spek????
pi_35343835
Monique: Ik hou niet van zachte natte ballen.
gehaktballen

Monique tegen Frank: zitten je ballen vast?
Frank: ja, dat heb ik soms eens.
niet over gehaktballen
pi_35345923
Staat vast al ergens, maar toen Bonnie zei dat ze s'ochtends vroeg niet eens een fles open kon draaien, zei Fiool dat een fles in de ochtend wel heel vroeg was om mee te beginnen
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_35459656
Frank: Viola ziet er uit als een oude discoqueen


pi_35526133
Ferri tegen Viola: Ik zou het wel lachen vinden als je voor TV nu helemaal op je plaat gaat
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:37:05 #97
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_35590033
Frank strijdt met Viola omdat hij per se een docu over zestig jaar Pippi Langkous wil zien en zij iets anders.
Zegt ie tegen Viola, waar een flink aantal gasten bij is: "Pippi heeft een internationale carrière! Ben je soms jaloers?!"
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_35593932
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef SuperMOM het volgende:
Ferri tegen Viola: Ik zou het wel lachen vinden als je voor TV nu helemaal op je plaat gaat
pi_35593957
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
Frank strijdt met Viola omdat hij per se een docu over zestig jaar Pippi Langkous wil zien en zij iets anders.
Zegt ie tegen Viola, waar een flink aantal gasten bij is: "Pippi heeft een internationale carrière! Ben je soms jaloers?!"
pi_35594008
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
Frank strijdt met Viola omdat hij per se een docu over zestig jaar Pippi Langkous wil zien en zij iets anders.
Zegt ie tegen Viola, waar een flink aantal gasten bij is: "Pippi heeft een internationale carrière! Ben je soms jaloers?!"
Whaahahaha!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')