quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:50 schreef ChicaneBT het volgende:
Heb vandaag niet echt veel kunnen studeren dat is balen, dat komt onder andere omdat ik teveel pr0n heb gekeken.
En op Fok! bezig was topics te lezen en te painten.
Ook dat kloterige zandspelletje aan het spelen was.
Dus ik baal.
kerel me2 behalve dat rukken danquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:50 schreef ChicaneBT het volgende:
Heb vandaag niet echt veel kunnen studeren dat is balen, dat komt onder andere omdat ik teveel pr0n heb gekeken.
Dus ik baal.
Dat laat je doen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:58 schreef guitarist.nl het volgende:
kerel me2 behalve dat rukken dan
Nu doe je het gewoon tijdens je werkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:03 schreef Slarioux het volgende:
Niet meer, maar bedankt voor de herrinering aan die good old times
Het kloterige zandspelletje heerscht!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:50 schreef ChicaneBT het volgende:
Dus ik baal.
en ik weet niet meer precies waar, en ik weet al helemaal niet hoequote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het kloterige zandspelletje heerscht!
Hoewel ik nog steeds niet precies weet waarom...
Een keer terwijl ik tripte op paddo's... dat was behoorlijk vaag (m'n gereedschap leek wel van plastic :S)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:38 schreef Shapeshifter het volgende:
Al eens rukken met speed geprobeerd? Schijnt erg grappig te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |