Dat kan helemaal niet johquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:28 schreef AlohaXa het volgende:
Houdt van experimentele sex, en is nog maagd.
Ow jawel, we verstuurden allemaal verschillende standjes die eventueel kans maakten om uit geprobeerd te worden, zodra hij vrij kwam.quote:
Dank je dank je! Ik begon het al een beetje te knijpen. Stel je voor dat hij door mij weer in de gevangenis zou belanden na 9 jaar.. wegens mishandeling en verkrachting buiten een overheidsinstanties murenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:35 schreef snellejelle het volgende:
goed topic
Ik zal mijn zus es vragen
Als we echter nu al een plannetje smeden, dan kunnen we wel wat regelen denk ik. Dat je wegens een recente trauma oid; alle punnik gerelateerde objecten ritueel verbrand hebt.quote:
Lijkt me een strak plan... alleen die zeven kinderen baren doet nu al pijn, daar. Je weet wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:39 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Als we echter nu al een plannetje smeden, dan kunnen we wel wat regelen denk ik. Dat je wegens een recente trauma oid; alle punnik gerelateerde objecten ritueel verbrand hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:13 schreef KieWie het volgende:
Hihi
(vind een borstomtrek van 65 centimeter trouwens wel errug klein...)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:15 schreef cerror het volgende:
Yvonne, over die leeftijd valt wel te overleggen toch?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:15 schreef cerror het volgende:
Yvonne, over die leeftijd valt wel te overleggen toch?
Hoe ga je Brechtje uitleggen aan die beste man...nou nou nou!!!!!111!!!!!1111oneoneone!!1quote:
Brechtje + wat sokken in d'r bh.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:18 schreef Sas22 het volgende:
[..]
[..]
Hoe ga je Brechtje uitleggen aan die beste man...nou nou nou!!!!!111!!!!!1111oneoneone!!1![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Brechtje + wat sokken in d'r bh.
Misschien moet ze dan nog even 2 uur schreeuwen om zo'n leffe-stem te krijgen en klaar is de spreekwoordelijke kees.
Maar kijk de foto is ook al weer 9 jaar oud he. Zwart haar wegens het teveel eten van ehm verbrand bbq vlees. Geen cup C, tja als er maar borstjes aanwezig zijn zou genoeg moeten zijn. 1.70m, ehm gekrompen tijdens het baden in een te hete bubbelbad. En als we eerlijk zijn, 26 jaar is niet echt jong meer (quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan... alleen die zeven kinderen baren doet nu al pijn, daar. Je weet wel.
Dus ik moet helaas de eer aan een andere dame overlaten.
Ben ook niet blondmaar zwart, geen C cup en ben helaas maar 1m70 Bovendien heb ik grijze ogen
![]()
Kan je wel voorstellen aan mijn vriendin. Die houdt wel van punniken.
Strak is ze ook nog wel denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Strak is ze ook nog wel denk ik.
Maar als de surfende rugridder uit de bak komt en d'r uitwoont als een junk in een huurhuis is het wel anders.
Die woorden klinken er dan ook, maar dan met een dordtse "r".quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:27 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Genoeg....genoeg...genade
![]()
*veegt beeldscherm af*
Maar, maar..d'r zitten geen r'en inquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Die woorden klinken er dan ook, maar dan met een dordtse "r".
Deze verwachtte ik al.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar, maar..d'r zitten geen r'en in![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |