Ik weet niet waar het over gaat, maar aangezien ik goed kan gokken, klik ik niet op de link en zeg ik dat ik niet meega, mij te massaal.quote:
hey hey dat zou je niet zegguh swa! je weettock!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:18 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dan doe ik dat meteen.
Zoals sickert zegt: Gedoet
Nu snap ik ook waarom jij geen brieven kan schrijven
Is je DS kapot ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:27 schreef BMH het volgende:
Ik kilde net 1 iemand en ik ging 2 ranks omhoog
dat magquote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar aangezien ik goed kan gokken, klik ik niet op de link en zeg ik dat ik niet meega, mij te massaal.
hahahaquote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef jpjedi het volgende:
NIEUWS NIEUWS NIEUWS
Sickert gaat naaien..Althans een vrouwtje heeft gezegd wat leuks met hem te gaan doen![]()
Je hebt 2 wegen te kiezen:
1-Vraag gelijk om te naaien (korte weg)
2-Ga daten en bouw een relatie op --> Resultaat naaien (lange weg, zelfde resultaat)
En vrouwen zeggen te kiezen voor optie 2 maar ze bedoelen altijd net het tegenovergestelde --> optie 1![]()
System
Diamond
Sickert
Jedi
En de slachtofferlijst groeit
Ik wil opzich met genoegen meegaan met Netgamez, maar doen we dan nog wel een of andere meeting voor die datum (keertje met zijn alle naar utrecht op een vrijdag avond) dat ik weet met wat voor "normale"quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
hey hey dat zou je niet zegguh swa! je weettock!
wat mij betreft is dat primaquote:Op zondag 15 januari 2006 14:20 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik wil opzich met genoegen meegaan met Netgamez, maar doen we dan nog wel een of andere meeting voor die datum (keertje met zijn alle naar utrecht op een vrijdag avond) dat ik weet met wat voor "normale"personen ik kom te zitten
En we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen naar Adamquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
En we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen naar Adam 020![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef UnleashMitch het volgende:
En we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen naar Adam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:En we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen naar Arnhem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:En we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen naar Breda![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()