quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:06 schreef Sickert het volgende:[..]
ontwikkelingen van gisteren?
![]()
omdat die man zei dat het waarschijnlijk wel kon ofzo?
![]()
vreemde zaak! ik wil er al geeneens meer heen dan
![]()
Als je uitleg wilt wat er is gebeurt okey dan, ik zal alvast zeggen: Met mij valt er geen ruzie te maken dat is verloren zaak
Gisteren was er een weer een opkomst met scouts (een leeftijdsgroep lager dus) en we hadden 1 of andere nep disco wat dodelijk saai was en ik had gewoon zin in patat dus dat ben ik gaan halen op de scooter.
Ik kom terug en ik hoor martijn (de leiding) iets mompelen tegen floris (de andere leiding) over dat ik de patat buiten het terrein moest op eten en dat ik een gesprek met martijn en floris rijker ben.
Dus ik loop naar binnen om die gast te halen voor wie ik ook patat mee had zie ik mijn helm niet meer staan waar ik die had neer gelegd, ik dacht bijmezelf die zoek ik later wel die kan niet ver zijn.
Kom ik weer binnen nadat we de patat naar binnen hadden gewerkt ga ik mijn helm zoeken en kan hem nergens vinden dus ik loop naar boven en roep: Floris waar heb je me helm gelaten, krijg ik hoop gezeik over dat dat niet sociaal is om te zeggen blablabla en dat als ik zeg: Zeg floris weet jij misschien waar mijn helm is had gezegd dat het beter was dus ik roep dat en hij zegt iets wat ik niet helemaal had verstaan omdat ik al naar beneden liep. Dan vraag ik aan iemand anders waar mijn helm licht en die zegt dat ze hem in de ijskast hadden gedaan dus ik kijken en jah hoor (heb meteen de ijskast een standje lager gezet
![]()
) en ik zie ondertussen floris naar beneden lopen en ik zeg tegen hem: Leuk dat je mijn helm in de ijskast hebt gelegd maar dat ding zet ik niet meer op en als ik word aangehouden/letsel krijg ben jij verantwoordelijk ervoor.
Floris haalt ondertussen de andere leiding erbij en ik zeg precies hetzelfde tegen hem en hoop gezeur weer. Vraag nog aan floris of hij een gesprek met mij wou en dat wou hij met genoegen dus ik zeg: Ik kom hier niet om kleine kut scouts te vermaken maar om gewoon samen met de explores (de groep waar ik bij zit) iets te doen. Hoop geblater hoor ik nog achter me en ik rij weg.
En nu blijkt dus dat martijn heeft doorgegeven aan de persoon van het verhuren wat er allemaal gebeurt is en daarom mag IK het niet meer huren dus iemand anders nog wel.
Maar ik heb nog wel een mooie rekening openlichen voor Martijn, als hij mij naait naai ik hem ook want er zitten mooie krasjes op het vizier (heb van dat spiegel vizier) en die zaten er nog niet op toen ik naar scouting ging (had de helm helemaal schoongemaakt voordat ik vertrok)
Maar er is nog hoop