abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34057295
Ik ga nu voor een aantal uur naar PE, ff een hoop punten pakken

Wie rijd er mee???
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:59:25 #177
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34058559
laura en ik gaan niet verder kreeg ik zojuist te horen
kutzooi.....

en nou hebk ook nog eens teveel bloed in mijn alcohol,........
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_34058736
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:59 schreef kievit19 het volgende:
laura en ik gaan niet verder kreeg ik zojuist te horen
kutzooi.....

en nou hebk ook nog eens teveel bloed in mijn alcohol,........
Kut voor je man!! Veel success ...
Before all else, be armed.
pi_34058803
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef escape_nl het volgende:
Ik ga nu voor een aantal uur naar PE, ff een hoop punten pakken

Wie rijd er mee???
Zolang ze hem op een 16 player map hebben en friendly fire aan hebben pas ik daar voor!
BF2: Diamond3d
pi_34060266
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Zolang ze hem op een 16 player map hebben en friendly fire aan hebben pas ik daar voor!
dat hebben ze niet?.....

friendly is uit en staat op 64

of vergis ik me nu?
Narf!
pi_34061915
Kut...mijn BF2 is naar de klote
Mijn broertje wou het spelen maar toen hij het opstartte was het hele spel fucked up, de muis bleef hangen en andere vage zooi. Toen heeft hij het eraf gegooid, opnieuw geinstalleerd en gepatched maar als je het spel nu opstart dan klikt ie ff over naar een zwart scherm (doet ie altijd) maar daarna springt ie gelijk terug naar Windows. Ik kan het dus niet meer opstarten, en ik kan niet eens boos op hem zijn want hij heeft het spel gekocht
Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
pi_34062265
Okey ik heb net weer gebeld naar die mensen en ze zeiden: Wegens de onwikkelingen van gister mogen we het niet meer aan jouw verhuren dus iemand anders moet even contact met ze opnemen

Dus als er een vrijwilleger is die dat wilt doen hoor ik het graag
Xfire of MSN
MSN = WouterSchuckman@Gmail.com (niet allemaal tegelijk )
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:38:35 #183
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_34062903
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Mijn broertje wou het spelen maar toen hij het opstartte was het hele spel fucked up, de muis bleef hangen en andere vage zooi. Toen heeft hij het eraf gegooid, opnieuw geinstalleerd en gepatched maar als je het spel nu opstart dan klikt ie ff over naar een zwart scherm (doet ie altijd) maar daarna springt ie gelijk terug naar Windows. Ik kan het dus niet meer opstarten, en ik kan niet eens boos op hem zijn want hij heeft het spel gekocht
Probeer dit eens:
- installeer bf2
- installeer patch 1.03
- installeer [als je die hebt] special forces
- installeer patch 1.12 [ook als je geen special forces hebt]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:41:54 #184
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34063036
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Alles deinstalleren, dus ook de BF2 map weg halen uit je mijn documenten. Dit is een optie bij het deinstalleren van BF2.
Als je dat doet en hem daarna installeert werkt het waarschijnlijk weer. Ik heb hetzelfde gehad. Je hoeft 1.03 niet te doen, die zit al in 1.1
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_34063117
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef nlboy het volgende:

[..]

Probeer dit eens:
- installeer bf2
- installeer patch 1.03
- installeer [als je die hebt] special forces
- installeer patch 1.12 [ook als je geen special forces hebt]
Ja, mijn broertje zei dat ie dat gedaan had in die volgorde, want dat had ik hem ook al gezegd. Zal het morgen toch nog maar eens proberen dan. Bedankt iig. Heb wel bij gebrek aan iets anders maar ff Battlefield Vietnam gespeeld, dat speelt echt heel vreemd als je aan BF2 gewend bent geraakt...
Maar die muziek-functie die ze in BFV hadden als je in voertuigen zat is toch wel zo melig
Jammer dat ze dat niet meer hebben gedaan in BF2
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:44:49 #186
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_34063162
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:43 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Maar die muziek-functie die ze in BFV hadden als je in voertuigen zat is toch wel zo melig
Jammer dat ze dat niet meer hebben gedaan in BF2
Idd, dat was erg vet bij BFV.
pi_34064123
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef Razorback het volgende:
Okey ik heb net weer gebeld naar die mensen en ze zeiden: Wegens de onwikkelingen van gister mogen we het niet meer aan jouw verhuren dus iemand anders moet even contact met ze opnemen

Dus als er een vrijwilleger is die dat wilt doen hoor ik het graag
Xfire of MSN
MSN = WouterSchuckman@Gmail.com (niet allemaal tegelijk )
ontwikkelingen van gisteren?
omdat die man zei dat het waarschijnlijk wel kon ofzo?

vreemde zaak! ik wil er al geeneens meer heen dan
Narf!
pi_34064703
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:06 schreef Sickert het volgende:

[..]

ontwikkelingen van gisteren?
omdat die man zei dat het waarschijnlijk wel kon ofzo?

vreemde zaak! ik wil er al geeneens meer heen dan
Als je uitleg wilt wat er is gebeurt okey dan, ik zal alvast zeggen: Met mij valt er geen ruzie te maken dat is verloren zaak

Gisteren was er een weer een opkomst met scouts (een leeftijdsgroep lager dus) en we hadden 1 of andere nep disco wat dodelijk saai was en ik had gewoon zin in patat dus dat ben ik gaan halen op de scooter.

Ik kom terug en ik hoor martijn (de leiding) iets mompelen tegen floris (de andere leiding) over dat ik de patat buiten het terrein moest op eten en dat ik een gesprek met martijn en floris rijker ben.
Dus ik loop naar binnen om die gast te halen voor wie ik ook patat mee had zie ik mijn helm niet meer staan waar ik die had neer gelegd, ik dacht bijmezelf die zoek ik later wel die kan niet ver zijn.

Kom ik weer binnen nadat we de patat naar binnen hadden gewerkt ga ik mijn helm zoeken en kan hem nergens vinden dus ik loop naar boven en roep: Floris waar heb je me helm gelaten, krijg ik hoop gezeik over dat dat niet sociaal is om te zeggen blablabla en dat als ik zeg: Zeg floris weet jij misschien waar mijn helm is had gezegd dat het beter was dus ik roep dat en hij zegt iets wat ik niet helemaal had verstaan omdat ik al naar beneden liep. Dan vraag ik aan iemand anders waar mijn helm licht en die zegt dat ze hem in de ijskast hadden gedaan dus ik kijken en jah hoor (heb meteen de ijskast een standje lager gezet ) en ik zie ondertussen floris naar beneden lopen en ik zeg tegen hem: Leuk dat je mijn helm in de ijskast hebt gelegd maar dat ding zet ik niet meer op en als ik word aangehouden/letsel krijg ben jij verantwoordelijk ervoor.

Floris haalt ondertussen de andere leiding erbij en ik zeg precies hetzelfde tegen hem en hoop gezeur weer. Vraag nog aan floris of hij een gesprek met mij wou en dat wou hij met genoegen dus ik zeg: Ik kom hier niet om kleine kut scouts te vermaken maar om gewoon samen met de explores (de groep waar ik bij zit) iets te doen. Hoop geblater hoor ik nog achter me en ik rij weg.

En nu blijkt dus dat martijn heeft doorgegeven aan de persoon van het verhuren wat er allemaal gebeurt is en daarom mag IK het niet meer huren dus iemand anders nog wel.

Maar ik heb nog wel een mooie rekening openlichen voor Martijn, als hij mij naait naai ik hem ook want er zitten mooie krasjes op het vizier (heb van dat spiegel vizier) en die zaten er nog niet op toen ik naar scouting ging (had de helm helemaal schoongemaakt voordat ik vertrok)

Maar er is nog hoop
pi_34064981
uh.... ja...

beetje een apart verhaal en je zult wel gelijk hebben
jammer dat het niet doorgaat iig bedankt dat je het geprobeert hebt

dan moeten we ons allemaal maar aanmelden voor Netgamez
Narf!
pi_34065139
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef Sickert het volgende:
uh.... ja...

beetje een apart verhaal en je zult wel gelijk hebben
jammer dat het niet doorgaat iig bedankt dat je het geprobeert hebt

dan moeten we ons allemaal maar aanmelden voor Netgamez
Het gaat nog wel door alleen iemand anders moet bellen,
Zoals ik zij er is nog hoop

Edit: Ik had rond een uur of 9 namelijk weer gebeld en toen kreeg ik dat te horen van wegens wat er gister is gebeurt mag ik het niet aan jouw verhuren dus ik had gezegd jah we gaan het huren met een hele groep en verder ben ik nog geen 18 dus het zal op de naam van iemand anders moeten, ik belde alleen voor informatie en die man als die andere dan contact met mij opnemen is alles goed.

[ Bericht 18% gewijzigd door Razorback op 14-01-2006 22:44:46 ]
pi_34066975
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:18 schreef RudyCarell het volgende:
Ging weer eens een keer lekker vandaag... Wie is er vannacht aanwezig? Escape?
eerst nog effe Heracles - AZ kijken en dan kom ik er aan
pi_34067592
Jedi (met dank aan sickert voor de tip dat ik het aan hem moest vragen) gaat voor mij de telefoontjes plegen met het vrouwtje en dan zal ik proberen om alles daarna te regelen.

Dus het is wachten op Jedi
pi_34069534
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef Razorback het volgende:
Jedi (met dank aan sickert voor de tip dat ik het aan hem moest vragen) gaat voor mij de telefoontjes plegen met het vrouwtje en dan zal ik proberen om alles daarna te regelen.

Dus het is wachten op Jedi
die is daar goed in
ik ben zo slecht in bellen en dat soort dingen
ik regel netgamez omdat het via inet kan en ik niet hoef te bellen dan kan ik t wel
Narf!
pi_34073432
Zoals Jedi al zegt hier

en hier

en daar

en ook nog hier

hij zegt dat dus

en check ook deze link

GVD mensen! opletten!

HIER
Narf!
pi_34074885
net paar rondjes met calabria meegevlogen, altijd leuk!
BF2: Diamond3d
pi_34076340
quote:
Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef Sickert het volgende:
Zoals Jedi al zegt hier

en hier

en daar

en ook nog hier

hij zegt dat dus

en check ook deze link

GVD mensen! opletten!

HIER
Bij het registreren bij Netgamez vragen ze om Gebruikersnaam en Nickname maar wat is daar het verschil tussen?
Bij welke moet ik [BoF] Razorback neer kalken of kan dat gewoon bij allebij?
  zondag 15 januari 2006 @ 09:57:38 #197
2618 Beezz
Criticaster
pi_34076359
Huppa, eerste shockpaddle kill binnen (in een tijdspanne van 200 uur )
pi_34077123
lol
pi_34077551
quote:
Op zondag 15 januari 2006 09:54 schreef Razorback het volgende:

[..]

Bij het registreren bij Netgamez vragen ze om Gebruikersnaam en Nickname maar wat is daar het verschil tussen?
Bij welke moet ik [BoF] Razorback neer kalken of kan dat gewoon bij allebij?
doe maar beide heb ik ook gedoet
Narf!
pi_34078853
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:27 schreef Sickert het volgende:

[..]

doe maar beide heb ik ook gedoet
Dan doe ik dat meteen.

Zoals sickert zegt: Gedoet
Nu snap ik ook waarom jij geen brieven kan schrijven

[ Bericht 6% gewijzigd door Razorback op 15-01-2006 12:25:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo