Ik weet niet waar het over gaat, maar aangezien ik goed kan gokken, klik ik niet op de link en zeg ik dat ik niet meega, mij te massaal.quote:
hey hey dat zou je niet zegguh swa! je weettock!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:18 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dan doe ik dat meteen.
Zoals sickert zegt: Gedoet
Nu snap ik ook waarom jij geen brieven kan schrijven
Is je DS kapot ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:27 schreef BMH het volgende:
Ik kilde net 1 iemand en ik ging 2 ranks omhoog
dat magquote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar aangezien ik goed kan gokken, klik ik niet op de link en zeg ik dat ik niet meega, mij te massaal.
hahahaquote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef jpjedi het volgende:
NIEUWS NIEUWS NIEUWS
Sickert gaat naaien..Althans een vrouwtje heeft gezegd wat leuks met hem te gaan doen![]()
Je hebt 2 wegen te kiezen:
1-Vraag gelijk om te naaien (korte weg)
2-Ga daten en bouw een relatie op --> Resultaat naaien (lange weg, zelfde resultaat)
En vrouwen zeggen te kiezen voor optie 2 maar ze bedoelen altijd net het tegenovergestelde --> optie 1![]()
System
Diamond
Sickert
Jedi
En de slachtofferlijst groeit
Ik wil opzich met genoegen meegaan met Netgamez, maar doen we dan nog wel een of andere meeting voor die datum (keertje met zijn alle naar utrecht op een vrijdag avond) dat ik weet met wat voor "normale"quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
hey hey dat zou je niet zegguh swa! je weettock!
wat mij betreft is dat primaquote:Op zondag 15 januari 2006 14:20 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik wil opzich met genoegen meegaan met Netgamez, maar doen we dan nog wel een of andere meeting voor die datum (keertje met zijn alle naar utrecht op een vrijdag avond) dat ik weet met wat voor "normale"personen ik kom te zitten
En we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen naar Adamquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
En we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen naar Adam 020![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef UnleashMitch het volgende:
En we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen naar Adam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:En we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen naar Arnhem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:En we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen naar Breda![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:25 schreef jpjedi het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat MINE 2 eraan komt...![]()
" Bunny hopping like no others"![]()
Trailer is hier al te zien maar stelt nog weinig voor: http://battlefield2.filef(...)ailer;54877#Download
Ik ben voor!quote:Op zondag 15 januari 2006 20:33 schreef escape_nl het volgende:
Veel members kennen de Pure Evil server, een Amerikaanse server met veel goede spelers.
Ik ben daar zelf veel te vinden.
Nu werd er gevraagd om een clan war tegen hun clan.
Er is nog niets definitief dus ik wil eerst weten of er animo voor is.
ja idd, maar volgens mij hebben zij ook een redelijk hoge ping daarop. we kunnen natuurlijk 1 map op hun server doen en 1 map op onzequote:Op zondag 15 januari 2006 20:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Alleen als we spelen op hun server...hebben we een ping nadeel. Ik weet niet of fat een groot verschil gaat maken maar toch.
Wel eens van een admin gehoord?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:44 schreef JK het volgende:
Pffff wat een k*tzooi op de server net... Gulf of Oman... valt de USA gewoon de MEC base aan, jat helikopters, straaljagers etc. terwijl er nog een vlag was....
Herhaaldelijk gevraagd om op te rotten bij de MEC base... niemand luisteren.. ook [BoF] dawg_ZM ofzo bleef lekker in de vijandelijke basis rondrijden en alles stukschieten met z'n APC..
Was het na een paar minuten waarschuwen goed zat dus ik kap er mooi mee voor vanavond, van mij hoeft het niet zo. Dan is de lol er gauw af.
Heb je ze er wel allemaal instaan dan? Volgens mij is Escape de hele middag aanwezig geweest en zijn Rudy en Sickert er ook geweest heel de dag.. Of inco er was kan ik niet vertellen maar misschien ook nog wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:58 schreef JK het volgende:
[..]
Wel eens van een admin gehoord die niet luisterd en gewoon offline gaat? hint hint![]()
Escape heeft de hele dag gegamed van wat ik gezien hebquote:Op zondag 15 januari 2006 22:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je ze er wel allemaal instaan dan? Volgens mij is Escape de hele middag aanwezig geweest en zijn Rudy en Sickert er ook geweest heel de dag.. Zelf ben ik vanmiddag niet thuis geweest en er zijn internet problemen in de wijk.![]()
Iemand die mij vraagt om de te kicken geeft binnen de minuut antwoord.![]()
quote:
weet niet of ik iedereen erbij heb. stuk of 3 ofzo die admin zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 22:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je ze er wel allemaal instaan dan? Volgens mij is Escape de hele middag aanwezig geweest en zijn Rudy en Sickert er ook geweest heel de dag.. Of inco er was kan ik niet vertellen maar misschien ook nog wel.
als ik jou mag, moet hem nl ook nogquote:Op zondag 15 januari 2006 22:53 schreef JK het volgende:
[..]
weet niet of ik iedereen erbij heb. stuk of 3 ofzo die admin zijn
Maargoed, was het toch goed zat dus mooi op die escape knop gedrukt en het spel gestopt.
Tijd dat ik wel m'n knifebadge ga halenWie mag ik 7x aan m'n mes rijgen?
ik moet hem ook nogquote:Op zondag 15 januari 2006 22:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
als ik jou mag, moet hem nl ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |