Als ik die Wouter in m'n vizier krijg manquote:Op maandag 16 januari 2006 14:32 schreef jpjedi het volgende:
Hebben jullie ook wars? Wat spelen jullie zoal?![]()
Zet je nu [LOI] voor je naam als je speelt?![]()
Nou niet gelijk LOI afzijken, Die jongen die werkt tenminste..quote:Op maandag 16 januari 2006 14:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee zo'n MP3 Speler trekt mensenDat ding is na 2x aan en uitzetten verrot
Als het gratis is, willen mensen het...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee zo'n MP3 Speler trekt mensenDat ding is na 2x aan en uitzetten verrot
Dus je bent vrijgezel?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pfff wat een kutnacht vannachtMe vriendin belde (althans, ex) dat ze me mist en dit en dat en dat ze me terug wil. We zouden vrienden blijven maar ze wil me liever verwijderen uit haar telefoon en msn omdat ze me dan (hopelijk) sneller vergeet en me niet steeds online ziet.. zuchtt. Sorry maar ik voel te weinig voor haar, er ontbreekt iets en ik kan moeilijk uit medelijden bij haar blijven. Wat moet je nou met zoiets, vind het echt kut
![]()
Zo dat wou ik even kwijt!![]()
Nee dan deze; Ik wilde m'n abo voor m'n sateliet TV opzeggen. Moest ik een aangetekende brief sturen met allerlei gegevens. Kost je dus weer 5,50. Krijg ik daarna een brief terug met de mededeling dat m'n brief is ontvangen maar als ik me bedenk dan kan ik altijd via www.anaaldigitaal.nl m'n abo weer aanvragen.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vind dat zo vervelend als er geen prijzen staan, trouwens ook raar, aangezien je je wel kunt opgeven en vervolgens de manier van betalen moet opgeven, maar je weet niet eens hoeveel je moet betalen???
PRECIES!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nee dan deze; Ik wilde m'n abo voor m'n sateliet TV opzeggen. Moest ik een aangetekende brief sturen met allerlei gegevens. Kost je dus weer 5,50. Krijg ik daarna een brief terug met de mededeling dat m'n brief is ontvangen maar als ik me bedenk dan kan ik altijd via www.anaaldigitaal.nl m'n abo weer aanvragen.
Kut bedrijven![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou niet gelijk LOI afzijken, Die jongen die werkt tenminste..![]()
Precies ! Iemand moet toch m'n opleiding betalenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef jpjedi het volgende:
Nou niet gelijk LOI afzeiken, Die jongen die werkt tenminste..![]()
Moet je toch beter kijken, bij elke opleiding staan de prijzen! Je moet alleen wel op de volledige opleidingsinformatie link klikkenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Er staan niet eens prijzen op die site, ja behalve voor die mp3 speler, maar die is gratis...
Ik vind dat zo vervelend als er geen prijzen staan, trouwens ook raar, aangezien je je wel kunt opgeven en vervolgens de manier van betalen moet opgeven, maar je weet niet eens hoeveel je moet betalen???
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef -Dries- het volgende:
Squad A
Raffie - bekend
Chiel - onbekend
NeHoX - onbekend
JafarX - bekend
Dries - onbekend
Maximus_DP - bekend
Ik ken alleen Raffie uit mijn squad
Jafar ken je toch wel? En Maximus zie ik de laatste tijd ook wel online.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef -Dries- het volgende:
Squad A
Raffie
Chiel
NeHoX
JafarX
Dries
Maximus_DP
Ik ken alleen Raffie uit mijn squad
Komt inderdaad erg dom over die "ij" excusesquote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is afzeiken slimme Brabo
Jij bent ook hard aan het werk merk ik...
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou niet gelijk LOI afzeiken, Die jongen die werkt tenminste..![]()
Spuitklaar aan het maken? Dan heb je nog wel wat werk denk ik zo..hehequote:Op maandag 16 januari 2006 15:20 schreef kievit19 het volgende:
ben hem spuitklaar aan het maken
plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |