Lees de oude topics eens doorquote:Op maandag 13 februari 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik zoietsmoet opzetten. En ik ben gewoon lui
.
Gedaan, maar ik ben niet zo goed in het uitzoeken welke lijst ik moet gebruiken (die van deze week, of die van all time) en dat aanvullen van mensen van de prono...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lees de oude topics eens door.
Jouw spel, jouw regels, toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gedaan, maar ik ben niet zo goed in het uitzoeken welke lijst ik moet gebruiken (die van deze week, of die van all time) en dat aanvullen van mensen van de prono...... ik doe geen prono
![]()
Idols 3 Users Survival Game #1 Let the games begin
Dan zijn mijn winkansen wel erg grootquote:
Jouw spel, jouw realistische regels.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zijn mijn winkansen wel erg groot.
top 50!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
zullen we gewoon de top 45 doen uit de "vaakst in Idols gepost"-lijst ( De Stats #2: Met Arcee en Bruce117! )?
Users Survival Game, 2e Editiequote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga aan de slag, denk ik. Kan even duren, want ik vind die regelas altijd zo ingewikkeld.
Ik ga ook zakken binnenkort denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga zeker uit de Top10 vallen bij de volgende stats, maar daar lig ik niet wakker om![]()
048. (075) 0166 (087) Natalie Je heb vorige week anders je score meer dan verdubbeldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:54 schreef Natalie het volgende:
Sjee, ik mag wel eens meer gaan posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |