Ja, elke keer als ik naar binnen loop wanneer ik ga werken, staat hij daar weer. Met zo'n zielige kop, een geurtje (Eau De Varken), en zijn stapel krantjes die niemand koopt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef longinus het volgende:
Laat een dakloze de klanten helpen in plaats van de deur versperren.
ik vind dat jij blij mag zijn dat je een baantje hebt bij de grootste grossier van nederland, je je bek moet houden en klanten gewoon normaal te woord moet staan.,quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef LasTeR het volgende:
Misschien weten jullie dit nog niet, maar ik werk in een Albert Heijn.
En ik word er gewoon scheitziek van hoe mensen het presteren om elke keer weer, naar hetzelfde product te vragen!!
En dan mag ik ook altijd meelopen ook nog. Wat ik normaal zeg is: "Loopt u maar eventjes mee, dan laat ik het zien." Dat is dan toch best lullig als je pas doorhebt dat die persoon in een rolstoel zit.
Producten die mensen niet kunnen vinden, ook al staan ze er naast:
Paneermeel, rookworst, eieren, aardappelpuree, jus.
Ik vind dat iedereen een plattegrond van de winkel zou moeten krijgen ofzo, of gewoon dat ze zo'n persoonlijk chineesje kunnen lenen van de winkel, geven ze hem vijftig cent, en dan pakt hij alles voor ze.
Kutwinkel.
Oh dat ben ik ook. Maar ik klaag er achteraf over. Ik ga niet tegen de klanten zeggen: "Opnokken nou, bermslet. Je vroeg dit vorige week ook al!!"quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef LostFormat het volgende:
Of je doet gewoon je werk netjes en je bent klantvriendelijk zoals je behoort te zijn.
waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef LasTeR het volgende:
of gewoon dat ze zo'n persoonlijk chineesje kunnen lenen van de winkel, geven ze hem vijftig cent, en dan pakt hij alles voor ze.
Zo'n man vandaag: "Hebben jullie geen kratten Grolsch meer?"quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat jij blij mag zijn dat je een baantje hebt bij de grootste grossier van nederland.
Niks. Chinezen werken hard en voor weinig geldquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef Luukzor het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op?
Wat is er mis met een chineesje?
Niets, maar die werken toch meestal sneller en zijn goedkoper? Nou, laat hun alles even doen dan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef Luukzor het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op?
Wat is er mis met een chineesje?
Die is goed, ga ik eens proberenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zo'n man vandaag: "Hebben jullie geen kratten Grolsch meer?"
Waarom vragen mensen in elke supermarkt naar dezelfde producten? Deze heb ik, in de supermarkt waar ik werkte, ook dagelijks aangewezen. En lucifers.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef LasTeR het volgende:
Producten die mensen niet kunnen vinden, ook al staan ze er naast:
Paneermeel, rookworst, eieren, aardappelpuree, jus.
niks ergs aan, zeg ik ook vaak op mijn werk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef LasTeR het volgende:
En dan mag ik ook altijd meelopen ook nog. Wat ik normaal zeg is: "Loopt u maar eventjes mee, dan laat ik het zien." Dat is dan toch best lullig als je pas doorhebt dat die persoon in een rolstoel zit.
Het is maar één keer moeilijk te vinden. Daarna toch niet meer?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef N.icka het volgende:
Paneermeel is altijd moeilijk te vinden![]()
ow ja en daarom maken ze goede supermakt slaafjes voor 50centquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:50 schreef Seneca het volgende:
[..]
Niks. Chinezen werken hard en voor weinig geld
Chinezen
Ik verdien geld, dus nee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef emuss het volgende:
neem ontslag
Hoe moet ik mij dit voorstellen? Zo'n fabriek, waar slaven worden gemaakt. En dan gaan werken voor 50 Cent?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
ow ja en daarom maken ze goede supermakt slaafjes voor 50cent![]()
Bij de Jumbo in de stad hebben ze die wel. Maar niet gedetailleerd ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef IJzercookie het volgende:
Zo'n plattegrond is niet eens zo'n gek idee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |